stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 405337
  • 08 آذر 1400 - 22:53
6

تاکید استاندار خوزستان بر تکمیل کمپ معتادان متجاهر استان/جمع‌آوری معتادان متجاهر کاهش جرایم را به دنبال دارد

تاکید استاندار خوزستان بر تکمیل کمپ معتادان متجاهر استان/جمع‌آوری معتادان متجاهر کاهش جرایم را  به دنبال دارد
خوزستان - نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان روز دوشنبه به ریاست دکتر صادق خلیلیان، استاندار خوزستان با دستور کار بررسی وضعیت کمپ معتادان متجاهر ماده ۱۶ در استان خوزستان و مرکز ماده 42 اداره کل زندان‌های استان خوزستان برگزار شد در این نشست استاندار خوزستان بر به بهربرداری رسیدن هر دو مرکز با اولویت کمپ ماده 16جهت جمع آوری معتادان متجاهر تاکید کرد. نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان روز دوشنبه به ریاست دکتر صادق خلیلیان، استاندار خوزستان با دستور کار بررسی وضعیت کمپ معتادان متجاهر ماده ۱۶ در استان خوزستان و مرکز ماده 42 اداره کل زندان‌های استان خوزستان برگزار شد در این نشست استاندار خوزستان بر به بهربرداری رسیدن هر دو مرکز با اولویت کمپ ماده 16جهت جمع آوری معتادان متجاهر تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

استاندار خوزستان در این نشست با  اشاره به این که وجود معتادان متجاهر  از جمله عوامل نقض کننده امنیت سطح جامعه به شمار می‌رود بیان کرد: این معتادان چهره زشتی به شهر می‌دهند که شایسته استان نیست.

خلیلیان با تاکید بر تاثیر وجود معتادان متجاهر بر جو روانی جامعه ادامه داد: با جمع‌آوری معتادین متجاهر  علاوه بر این که از وقوع جرایم مختلف از جمله سرقت جلوگیری می‌شود فضای روانی و اجتماعی جامعه نیز آرامتر می‌گردد.

وی با اشاره به روند تکمیل ۲ پروژه کمپ ماده ۱۶ و مرکز ماده ۴۲ که محلی برای جمع آوری معتادان متجاهر  و جرایم مواد مخدر است بیان کرد: با توجه ‌های ارایه شده از سوی متولیان این دو پروژه، کمپ ماده ۱۶  تقریبا آماده بهره‌برداری است  از این رو سازمان مدیریت و برنامه ریزی اعتباری برای تکمیل این پروژه در نظر بگیرد تا هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

استاندار خوزستان افزود: پروژه مرکز ماده ۴۲ اداره کل زندان‌های استان خوزستان نیز یک پروژه بلند مدت تر است  که لازم است باید با جدیت دنبال شود و کار تکمیل آن سرعت گیرد.

وی با انتقاد از مدیریت برخی پروژه‌ها در استان بیان کرد: براساس اعتبارات در نظر گرفته شده باید زمان بندی اتمام پروژه ها مشخص شود، بسیاری از پروژه‌ها با وجود این که اعتباراتی صرف آنها شده اما قابلیت بهره برداری ندارند یا در مدت زمان طولانی‌تری به بهره‌برداری می‌رسند.

گفتنی است کمپ ماده ۱۶ در پادگان شهید فرجوانی با همت سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و شورای هماهنگی مبارزه با مواد استان خوزستان با هدف جمع آوری، درمان، صیانت و اشتغال معتادان متجاهردر نظر گرفته شده است.

 
هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.