stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 405327
  • 08 آذر 1400 - 19:56
2
نویدکیا:

نساجی تنها تیمی بود که توانست به دفاع ما در نیمه دوم فشار آورد

نساجی تنها تیمی بود که توانست به دفاع ما در نیمه دوم فشار آورد
اصفهان_ سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:  نساجی در هفت بازی‌ای که ما داشتیم، تنها تیمی بود که توانست اینقدر به دفاع ما در نیمه دوم فشار آورد. تیم قابل احترامی است که در اصفهان اینگونه بازی کرد.
قلم | qalamna.ir :

محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از بازی با نساجی که با پیروزی ۲ بر صفر تیمش همراه بود، اظهارکرد: بازی تاکتیکی و خیلی خوبی به ویژه برای هوادارانی بود که از طریق تلویزیون بازی را تماشا می کردند. نیمه اول پایاپای بود ولی ما تا قبل از این که به گل برسیم بازی خیلی معمولی‌ای داشتیم و بعد از زدن گل اول، شرایطمان خیلی بهتر شد و موقعیت های بهتری روی دروازه نساجی ایجاد کردیم.

وی بیان کرد: نیمه دوم هم چون نساجی می خواست امتیاز بگیرد و فضاهای فوق العاده ای در اختیار ما قرار داد، سعی کردیم استفاده کنیم اما متاسفانه در ضربات آخر با دقت نبودیم و موقعیت های زیادی را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:  نساجی در هفت بازی‌ای که ما داشتیم، تنها تیمی بود که توانست اینقدر به دفاع ما در نیمه دوم فشار آورد. تیم قابل احترامی است که در اصفهان اینگونه بازی کرد.

وی افزود: در نیمه دوم کمی نظم تاکتیکی را که باید داشته باشیم، نداشتیم. درست است که تیم من برده است و باید خوشحال باشم اما به خاطر این که در بخش هایی از بازی نظم لازم را نداشتیم برای من سخت است و باید این هفته فوق العاده درخصوص این موضوعات حرف بزنیم و نباید بگذاریم دقایقی بازی را از دست بدهیم. حتی اگر موقعیت های زیادی ایجاد کنیم. اگر این نظم را به حالت قبل برگردانیم می توانیم بازی بهتری انجام دهیم.

نویدکیا درباره مغانلو و گلزنی او هم گفت: اول باید درباره سجاد حرف بزنم که مهاجم هدف است و سال گذشته نیز آقای گل شد و بهترین بازی ها را برای ما انجام داده است اما امسال از خودگذشتگی کرده و به عنوان وینگر به تیم کمک می کند. او را درک می کنم اما به خاطر شرایط تیم این کار را انجام می دهد. مغانلو در بازی های قبل هم تلاش می کرد اما موقعیت های زیادی نصیب او نمی شد. خوشبختانه در این بازی از موقعیت هایش استفاده کرد و یکی دو موقعیت ایده آل دیگر هم داشت که از بازیکنی مثل شهریار توقع داریم باز هم بهتر و بهتر باشد زیرا آنها فوتبالیست های تراز اول هستند و خوشحالم چنین مهاجم و وینگرهایی دارم. مطمئنم هفته به هفته بیشتر به تیم کمک می کنند. همه فکر می کنند که وینگر باید صرفا گل بزند اما برای من چیزهای دیگری مهم است که بازیکنانم انجام می دهند و اگر در شرایطش قرار بگیرند، گل هم می زنند.

وی در پایان گفت: به عنوان یک اصفهانی باید بگویم که شرمنده مردم شهرم هستم و تلاش می کنیم با نتایج و بازی‌هایمان آن ها را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.