stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 405323
  • 08 آذر 1400 - 20:52
1

امیدوارم که فردا خوب بازی کنیم

امیدوارم که فردا خوب بازی کنیم
اصفهان_ سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ما همه نکات را به بازیکنان گفتیم. امیدوارم که فردا خوب بازی کنیم و تماشاگران لذت ببرند و این بازی خوب با سه امتیاز همراه باشد.
قلم | qalamna.ir :

آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن فردا (سه‌شنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال در اراک به مصاف هم می‌روند. رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: یک تشکر ویژه از هوادارانمان می‌کنم که امروز سنگ تمام گذشتند و به ما روحیه دادند. فردا با تیمی بازی داریم که یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و سبک خاصی در بازی دارد. البته ذوب‌آهن دو سبک دارد که ما آنالیز کردیم. آن‌ها این دو سبک را به نحو احسن اجرا می‌کنند و در اجرای آن موفق بودند.

او ادامه داد: ما همه نکات را به بازیکنان گفتیم. امیدوارم که فردا خوب بازی کنیم و تماشاگران لذت ببرند و این بازی خوب با سه امتیاز همراه باشد. فردا قطعا بازی زیبایی خواهیم دید و امیدوارم گل هم داشته باشد. از طرف ما این موضوع را مطمئن باشید ولی سبک ذوب‌آهن خیلی خاص است و در ایران، تیمی است که به بهترین شکل این سبک را اجرا می‌کند. ان‌شاءالله بتوانیم به آن هدفی که داریم یعنی کسب سه امتیاز خانگی برسیم.

سرمربی آلومینیوم درباره بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها گفت: بعضی از تیم‌ها در حقشان ظلم می‌شود. اگر قرار است حضور تماشاگران به صورت آزمایشی باشد باید برای کل تیم‌ها باشد. من هفته قبل هم گفتم، از موقعی که در لیگ یک به اراک آمدم، کرونا آمد. من آرزو دارم یک بار هم که شده استادیوم اراک را پر ببینم. امیدوارم هر چه زودتر از کرونا خلاص شویم و هواداران به ورزشگاه بیایند.

هشتگ: , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.