stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 405292
  • 08 آذر 1400 - 12:18
2

افزایش ۹۰ درصدی کشفیات لوازم خودروهای سرقتی

افزایش ۹۰ درصدی کشفیات لوازم خودروهای سرقتی
قلم | qalamna.ir :

از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری در تشریح اجرای دومین مرحله از طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه تصریح کرد: این طرح با هدف شناسایی و دستگیری سارقان وسایل نقلیه در آبان سال جاری در استان های هدف به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در طول مدت اجرای طرح، ۲۲۸ دستگاه خودرو و ۱۲۶ دستگاه موتورسیلکت به همراه ۲۵۹۶ قلم لوازم و محتویات خودرو کشف شد و تعدادی از سارقان که بیشتر آنان سابقه دار بودند، نیز دستگیر و برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان افزایش ۹۰ درصدی سطح کشفیات لوازم و محتویات خودرو نسبت به طرح قبلی تصریح کرد: دلایل متعددی در موفقیت این طرح نقش داشته است که از جمله آن می توان به همکاری مناسب عوامل تجسس کلانتری ها و تعامل سازنده صنوف اشاره کرد.

قنبری همچنین کنترل بازارهای غیررسمی خرید و فروش کالا را گام مهمی در قطع زنجیره سرقت دانست و تاکید کرد: در صورتی که سارق نتواند کالای سرقتی را به فروش برساند و هرگونه امکان خرید و فروش از مالخر نیز سلب شود، عملا آمار وقوع سرقت نیز کاهش می یابد. 

رئیس پلیس آگاهی ناجا خاطرنشان کرد: انجام اقدامات مقابله ای در برخورد با سارقان خودرو و خریداران اموال مسروقه ادامه داشته و نتایج آن به طور مستمر به عموم مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.