stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 405283
  • 08 آذر 1400 - 12:15
1

فرمانده مرزبانی ناجا: خون شهدا ضامن امنیت کشور است

فرمانده مرزبانی ناجا: خون شهدا ضامن امنیت کشور است
قلم | qalamna.ir :

از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی در دیدار با خانواده سرباز شهید مهدی محرم با بیان رشادت های شهدای نیروی انتظامی و مرزبانی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران با داشتن چنین فرزندانی همیشه سربلند خواهد بود و ایثار گرانی همچون شهید محرم هرگز نخواهند گذاشت این مرز و بوم جولانگاه دشمنان و افراد شرور شود.

وی امنیت، آرامش، عزت و اقتدار کشور را مرهون جانفشانی و ایثارگری های شهیدانی دانست که بدون ادعا و بی منت جان خود را برای دفاع از خاک این مرز و بوم کشور در طبق اخلاص گذاشتند.

گودرزی دیدار با خانواده شهدا را برای خود و سایر همکاران مایه افتخار دانست و تصریح کرد: برای همیشه مدیون خون پاک شهدا هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت کشور، ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه امنیت و آسایش و ثبات کنونی مدیون خون پاک شهدا و دعای خیر خانواده آنها است، افزود: خون شهدا ضامن امنیت امروز کشور است و مطمئن باشید هر آنچه که در توان داریم برای امنیت کشور در طبق اخلاص خواهیم گذاشت تا هموطنانمان از آرامش و آسایش برخوردار باشند.

وی خاطرنشان کرد: هریک از شهدا با نثار خون خود بالاترین خدمت را به کشور و نظام مقدس ایران اسلامی کرده اند و امیدواریم بتوانیم زحمات خانواده آنان را جبران کنیم.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.