stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 405277
  • 08 آذر 1400 - 12:12
0
رئیس شورای شهر بندرعباس:

هنرمندان شهر بندرعباس نیازمند حمایت های بیشتری هستند

هنرمندان شهر بندرعباس نیازمند حمایت های بیشتری هستند
هرمزگان/قلمنا-رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس در چهاردهمین جلسه علنی شورا ضمن تبریک روز نیروی دریایی با تاکید بر ساماندهی نیروهای آرامستان اظهار داشت: ۱۲ نفر نیروی انسانی باتوجه به شرایط کرونا ۱۵ ماه قبل در مجموعه آرامستان بکار گرفته شدند و تا این لحظه کمک های بسیاری را به مجموعه آرامستان داشته اند اما وضعیت استخدام آنها نامشخص است و بیمه نیستند که شهرداری باید نسبت به تعیین و تکلیف وضعیت آنها فورا اقدام کند.
قلم | qalamna.ir :

فاطمه جراره در ادامه گفت: دغدغه اخیر پرسنل شهرداری بندرعباس خصوصا نیروهای شرکتی پرداخت اضافه کار است که لازم است شهرداری اضافه کار پرسنل خود را بطور عادلانه پرداخت نماید لذا در شرایطی قرار داریم که اگر اضافه کارها قطع گردد وضعیت زندگی نیروهای شهرداری بامشکل جدی مواجه خواهد شد.

وی بیان کرد: در زلزله اخیر تعدادی از منازل در محلات بافت فرسوده شهر بندرعباس آسیب دید که اگر اسناد مالکیت آنها آماده بود می توانستند با اخذ پروانه ساختمانی سریعتر بازسازی منازل خود را انجام دهند که در جلسه دیروز با استاندار محترم مقرر شد در این خصوص اقدام لازم صورت گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس با تاکید بر حمایت از هنرمندان شهر بندرعباس گفت: هنرمندان حوزه تئاتر شهر بندرعباس نیازمند حمایت بیشتر هستند لذا در ۲ هفته اخیر شاهد بودیم این بزرگواران با چه سختی و مشقتی  فعالیت می کردند که باید زیرساخت های لازم فراهم شود و اداره فرهنگ و ارشاد و شهرداری باتعامل بین یکدیگر محل مناسبی را برای فعالیت هنرمندان آماده و اعضای شورای ششم نیز در این راه همراه خواهند بود.

فاطمه جراره در پایان تصریح کرد: با هماهنگی اداره کل ارشاد اسلامی و شورای اسلامی شهر بندرعباس یک روز را بعنوان روز بندرعباس مشخص و پیگیری خواهیم کرد تا در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.