stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 405270
  • 08 آذر 1400 - 12:08
0

عصائب اهل الحق: اتهام به گروه‌های مقاومت در پرونده ترور الکاظمی “بازی با آتش” است

عصائب اهل الحق: اتهام به گروه‌های مقاومت در پرونده ترور الکاظمی “بازی با آتش” است

دبیرکل جنبش “عصائب اهل الحق” عراق سوء قصد به جان نخست وزیر این کشور را “ادعا”خواند و خواهان ارائه “شواهد ملموس” در این باره شد.

قلم | qalamna.ir :

به نقل از القدس العربی، قیس خزعلی، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق در یک سخنرانی تلویزیونی گفت: “ادعای هدف قرار گرفتن خانه نخست وزیر یک موضوع جدی است و حیثیت دولت عراق را تحت تاثیر قرار می‌دهد لذا باید تحقیقات فوری در مورد آن انجام شود. دولت مدعی است که منزل مصطفی الکاظمی(نخست وزیر عراق) با چند پهپاد بمب گذاری شده انجام شده است.

خزعلی گفت: این رخداد اگر صحت داشته باشد خطرناک است و نمی‌توان درباره آن سکوت کرد. ما خواستار رسیدگی واقعی و شفاف به این پرونده هستیم و متعهد می‌شویم که اگر کسی در این ماجرا دخیل باشد، از او حفاظت نکنیم.

وی همزمان درباره تلاش برای متهم کردن گروه‌های مقاومت به دست داشتن در این حادثه هشدار داد و گفت این کار بازی با آتش و تلاش برای کشاندن کشور به بحرانی بزرگ است.

خزعلی عنوان داشت: در حادثه هدف قرار دادن منزل الکاظمی هیچ مدرک فنی یا بقایایی از سقوط پهپاد وجود نداشت و آنچه باعث تقویت شک و تردیدها می‌شود این است که الکاظمی حضور دو جناح مقاومت در تحقیقات در این پرونده را نپذیرفت.

دبیرکل عصائب اهل الحق در پایان گفت: ما به کمیته‌ای که مسئول رسیدگی به حادثه ادعایی هدف قرار دادن خانه الکاظمی است، پیام می‌دهیم و می گوییم که شما باید مدارک ملموس و شواهد واقعی ارائه دهید نه صرفا ادعاهای رسانه‌ای و فیس بوکی، زیرا شرایط غیرقابل تحمل است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.