stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 405268
  • 08 آذر 1400 - 12:09
0
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان:

ظرفیت اقتصادی منطقه آزاد قشم به اشتغال ایثارگران کمک می کند

ظرفیت اقتصادی منطقه آزاد قشم به اشتغال ایثارگران کمک می کند
هرمزگان/قلمنا-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: بهره مندی از ظرفیت اقتصادی بالای منطقه آزاد قشم، می تواند به اشتغال جامعه شاهد و ایثارگر کمک شایانی کند.
قلم | qalamna.ir :

عطا ناوکی در سفر به قشم، ضمن حضور در گلزار شهدا و نشست با حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه این شهرستان، با افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم دیدار کرد و گفت: مهمترین دغدغه ایثارگران اشتغال فرزندانشان است که با توجه به بخشنامه های قانونی می توان با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و صنایع استان به این مطالبه پاسخ مثبت داد.
وی خواستار تسریع در تکمیل پروژه گلزار شهدا و واگذاری زمین به والدین شهیدان والامقام شهرستان قشم شد و افزود: رویکرد حمایتی و تعاملی سازمان منطقه آزاد قشم با بنیاد هرمزگان و سایر نهادهای انقلابی استان قابل تقدیر است، لیکن انتظار داریم این دو دستگاه در ارائه خدمات بهینه به خانواده های شهدا و ایثارگران مشارکت بیشتری داشته باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان با اشاره به قانون تبدیل وضعیت ایثارگران خواستار تسریع در اجرای این قانون شد، و خاطرنشان کرد: بهره مندی از ظرفیت اقتصادی بالای منطقه آزاد قشم، می تواند به اشتغال جامعه شاهد و ایثارگر کمک شایانی کند.
افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم خواستار تعامل و همکاری نزدیک این سازمان با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان هرمزگان شد و گفت: تکریم خانواده های شهدا به عنوان یادگاران عرصه ایثار و شهادت، وظیفه تک تک کارگزاران نظام جمهوری اسلامی است.
پایان این دیدار، مدیرکل بنیاد هرمزگان از سرپرست مدیرعامل منطقه آزاد قشم که از فرزندان شهدا است تجلیل و قدردانی شد.
در ادامه این سفر یکروزه، مدیرکل بنیاد هرمزگان  ضمن دیدار با مدیرعامل شرکت پالایش نفت سنگین قشم، در خصوص آموزش و بکارگیری فرزندان شاهد و ایثارگر تبادل نظر کردند.
انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.