stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 405263
  • 08 آذر 1400 - 12:07
1
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان خبر داد:

دریافت کد نقش ۲۰ هزار فعال تجاری هرمزگان در سامانه جامع تجارت

دریافت کد نقش ۲۰ هزار فعال تجاری هرمزگان در سامانه جامع تجارت
هرمزگان/قلمنا-هفدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در سالن جلسات استانداری هرمزگان برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

خلیل قاسمی  با اشاره به فراگیر شدن سامانه جامع تجارت در بخش های مختلف اقتصادی برای رصد چرخه تولید و توزیع کالاها، خاطرنشان کرد: با فراگیر شدن سامانه جامع تجارت در بخش های مختلف اقتصادی برای رصد کالاها از مبدا تا مقصد روند نظارت بر چرخه توزیع اقلام ضروری و اساسی تشدید می شود.

وی تصریح کرد: در سامانه جامع تجارت اقدامات فعالان اقتصادی در بخش های مختلف از ابتدای تولید تا مصرف کالا ها رصد می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان و دبیر ستاد تنظیم بازار استان گفت: اجرای دقیق سامانه جامع تجارت در رصد چرخه تولید و توزیع کالاها نتایج خوبی در مدیریت بازار در پی خواهد داشت.

قاسمی اظهار داشت: جلوگیری از سواستفاده های احتمالی در روند تولید و توزیع کالاها و همچنین از کمبود کالا از مزایای دیگری سامانه جامع تجارت است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان  تصریح کرد: هم اکنون بیش از ۲۰ هزار فعال تجاری اعم از تولید کننده، وارد کننده، اصناف و سایر مشاغل در سامانه جامع تجارت دارای کد نقش می باشند.

وی در خصوص شیوه‌های ثبت‌نام متقاضیان گاز مایه در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد آن دسته از شهروندانی که واجد شرایط دریافت گاز مایع هستند هر چه سریعتر نسبت  به ثبت‌نام و احراز هویت سرپرست خانوار خود اقدام کنند.

شایان ذکر است: در این جلسه اداره کل پشتیبانی امور دام استان از توزیع تخم مرغ و ذخیره گوشت قرمز و گوشت مرغ و ذخیره سازی توضیحاتی ارائه نمود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.