stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 405247
  • 08 آذر 1400 - 11:55
0
عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس:

ارتقا شهرهای بزرگ با مدیران خلاق و چابک محقق می شود

ارتقا شهرهای بزرگ با مدیران خلاق و چابک محقق می شود
هرمزگان/قلمنا-عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا ضمن تبریک روز نیروی دریایی و دهم آذر ماه روز مجلس اظهار داشت: همه ما در پیشگاه خدا و مردم مسئولیم و اگر حرفی در این صحن مقدس شورا به زبان می آوریم جزء دغدغه و تعهدی که نسبت به مردم و شهرمان داریم چیز دیگری نیست چرا که با انتخاب مردم بر مسند شورا نشسته ایم و آن چیزی که به ما محول شده است خدمت صادقانه است.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام عبدالرضا حیدری سراجی در ادامه افزود: اگر این وظیفه مهم را انجام ندهیم قطعا موجب بی اعتمادی مردم نسبت به ما خواهد شد و مردم همان گونه که ما را انتخاب کرده اند در حال رصد کردن فعالیت ما نیز هستند و همچنین که خداوند متعال نیز شاهد اعمال ما است.

وی بیان کرد: مردم ما را بعنوان نماینده خود انتخاب کرده اند تا با مشورت یکدیگر امورات شهر و شورا اجرایی گردد و توصیه بنده به همکاران خودم این است در انجام و سرعت بخشیدن به مشکلات مردم و شهر تلاش کنیم تا با شفاف سازی در امور اطلاع رسانی به مردم شریف بندرعباس حسن اعتماد مردم بیشتر و امورات شهر را مطلوب تر انجام دهیم.

عضو شورای شهر بندرعباس و رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی در ادامه تصریح کرد: به شهردار بندرعباس توصیه می کنم از ظرفیت های موجود شهرداری حداکثر استفاده را ببرد لذا شهر بندرعباس یکی از توانمندترین شهرهای کشور از لحاظ پتانسیل مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و گردشگری و ساحل و غیره که هر کدام از این ظرفیت ها می‌تواند برای شهری چراغ راه و مسیر ترقی باشد.

حجت الاسلام  حیدری سراجی بیان داشت: اکنون که قریب به ۴ ماه از شروع به کارشورا جدید میگذرد و بیش از یک ماه از شروع به کار شهردار جدید ما همچنان منتظر ارائه برنامه از سوی شهردار هستیم و کارشناسان توانمند مجموعه شهرداری بعنوان نیروی های انسانی خلاق می‌توانند بسیاری از مسائل پیش رو را که باعث اتلاف وقت و زمان می‌شود را حل کنند.

این عضو شورا خطاب به شهردار بندرعباس گفت: برای مدیریت شهر برنامه ای با رویکرد مشخص تهیه شود و با انتخاب افراد توانمند جهادی انقلابی پاکدست به اعتماد شورا در انتخاب شما و همچنین اعتماد مردم به انتخاب شورا پاسخ داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری سراجی بیان کرد: در فصل جدید بودجه نویسی سال ۱۴۰۱ از مدیریت شهری میخواهم که نگاه به درآمدهای غیر پایدار مثل فروش زمین تراکم و جرایم کمیسیون ها را به حداقل رسانده و نگاه ویژه‌ای به درآمد های پایدار بخصوص در جذب و حمایت از سرمایه گذار و ایجاد فضای امن برای حضور سرمایه گذاران ملی و بین المللی در شهرداری داشته باشد.

وی ادامه داد: ایجاد و راه اندازی کاربری های خدماتی و تجاری و درآمدزا و نگاه به احداث و گسترش پروژهای تجاری و تفریحی با نگاه محله محور کسب درآمد از عوارض شهری و تغییر نگرش در ساختار وصول این در آمدها شهرداری به پروژهای مشارکتی با سرمایه گذاران و وصول در آمد پایدار اتخاذ زمینه های تشویقی و ایجاد زمینه مناسب در پرداخت عوارض مدیریت شهری می‌تواند زمینه مناسبی در تغییر بودجه نویسی داشته باشند.

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: توزیع عادلانه بودجه در تمام مناطق شهر و سایر مناطق کم برخوردار در دستور کار قرار گیرد و ارتقاء شهرهای بزرگ با مدیران خلاق و چابک محقق می‌شود و ماه عسل شورا و شهرداری نیز به پایان رسیده و فصل جدید خدمت و پاسخگویی به شهروندان آغاز شده است.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.