stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 405207
  • 07 آذر 1400 - 23:44
0

مرسدس از قابلیت خودروی الکتریکی خود پرده برداشت

مرسدس از قابلیت خودروی الکتریکی خود پرده برداشت
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی:خودروی الکتریکی مفهومی جدید به نام Vision EQXX در ۳ ژانویه ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود.به تازگی مرسدس قصد دارد یک خودروی الکتریکی مفهومی جدید به نام Vision EQXX را رونمایی کند. براساس گزارش‌ها خودروی جدید در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۲۲ وارد بازار می‌شود. به تازگی  مدیر اجرایی شرکت خودو سازی مرسدس خصوصیاتی درباره خودروی جدید خود فاش کرده که در ادامه این مطلب به آن می‌پردازیم.

براساس گزارش‌ها، مرسدس ویژن EQXX آیرودینامیک خودرو را افزایش داده و به طور خاص، انتظار می‌رود Vision EQXX از مرسدس EQS از نظر داشتن کمترین ضریب درگ شکست بخورد. گفته شده مرسدس EQS دارای ضریب درگ ۰.۲۰ بوده که  تا به حال در یک خودروی تولیدی دیده شده است. همچنین انتظار می‌رود مرسدس  چگالی انرژی باتری Vision EQXX را در مقایسه با خودروی الکتریکی  قبلی خود پرچمدار ۲۰ درصد بیشتر کند.

گفتنی است؛ شرکت مرسدس پیش از این ونSustaineer را که با محیط زیست سازگار بود در کنفرانس آب و هوای  COP ۲۶ معرفی کرد . این ون پنل‌های خورشیدی بر روی سقف دارد که برد را افزایش می‌دهد و شارژ پلاگین را کاهش می‌دهد. انرژی خورشیدی در خودرو‌های برقی چیز جدیدی نیست، اما مرسدس امیدوار است که با کمک انرژی‌های خورشیدی پیاده‌سازی‌هایی از این دست بتواند خودرو‌های برقی را تا حد امکان سبز نگه دارد.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.