stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 405186
  • 07 آذر 1400 - 17:07
0

رئیس عقیدتی ناجا: نیروی انتظامی در اصفهان به نفع مردم وارد عمل شد

رئیس عقیدتی ناجا: نیروی انتظامی در اصفهان به نفع مردم وارد عمل شد
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی روز یکشنبه در همایش یاد یاران ویژه گرامیداشت سه شهید ناجا که در درگیری اخیر با اشرار شرق استان کرمان جانفشانی کردند خطاب به مردم افزود: شما آب را برای زندگی می خواهید اما نیروی انتظامی تا روزی که جریانات اصفهان به سمت امنیتی شدن نرفته بود در کنار شما بود.

وی ادامه داد: روزی که دشمن نفوذ کرد و سوار بر موج شد و می دانستیم که دشمن شما را قتل عام می کند و مورد هدف قرار می دهد، وارد عمل شد پس این اقتدار ما هم به نفع مردم بود.

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: نیروی انتظامی تا روزی که جریان در اصفهان به سمت امنیتی شدن نرفته بود در کنار شما (مردم) بود و روزی که دشمن نفوذ کرد و سوار بر موج شد، می دانست که دشمن شما را قتل عام می کند و مورد هدف قرار می دهد و وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه فرزندان نیروی انتظامی مجاهدانی هستند که حاضرند همه وجود خود را برای برقراری امنیت صرف کنند اظهارداشت: این مجاهدان در حادثه اصفهان باوجود ملالت های دوست و دشمن برای آسایش مردم کتک خوردند اما کتک نزدند. 

حجت الاسلام ادیانی یادآور شد: نیروی انتظامی با هدایت مقام معظم رهبری و نفس قدسی ایشان به دستگاهی بصیر، انقلابی، مجاهد و انقلابی تبدیل شده و این فرهنگ می تواند مشکلات را رفع کند و با این نگاه جهادی می توان دشمن را سرجای خود نشاند.

وی گفت: فرهنگ و روحیه جهاد و شهادت می‌تواند کشوری را که مورد تهاجم انواع تهدیدهای دشمنان از جمله جنگ نرم، سخت و اقتصادی قرار گرفته از تهدیدها عبور دهد و به مقصد تمدن نوین اسلامی برساند.

این مسئول در نیروی انتظامی ادامه داد: شعله جهاد و شهادت امروز در کشور برافروخته شده و شهدا نمونه هایی از فرهنگ جهاد و شهادت در ایران اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری به خانواده شهدا سلام و درود رساندند و فرمودند “اگر جایی با خانواده شهیدی ملاقات می کنید اجازه دارید ‌که سلام مرا به آن خانواده برسانید”.

وی ادامه داد: این فرهنگ می تواند کشور را در شرایط دشوار تحریم پیش ببرد.

نماینده ولی فقیه در ناجا گفت: نکوداشت شهید به‌معنی نکوداشت ارزش های شهیدی است که همه وجود خود را تقدیم خداوند کرد و نکوداشت شهید یادآوری ارزش هایی است که در صدر آنان امنیت قرار دارد.

حجت الاسلام ادیانی افزود: خدا ما را بی نیاز می کند، نباید دست دوستی به اجانب بدهیم و دولتمردان قبلی به جای گدایی در خانه آمریکای خبیث، یکبار هم به خدا می گفتند که تو در شرایط سخت پیروزی را از آن مسلمانان و حاج قاسم را پیروز کردی، پس در عرصه اقتصادی هم می توانی ما را پیروز گردانی.

وی ادامه داد: یادواره شهدا یعنی گرامیداشت ارزش های شهدای کشور و نیروی انتظامی که جان خود را خالصانه تقدیم کردند و امنیت و عدالت نیز از این ارزش ها محسوب می‌شود.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه اولین نعمتی که خداوند می‌دهد و آخرین نعمتی می‌ستاند نفس است، گفت: جنگ سره را از ناسره جدا می کند، آنهایی که نرفتند ضرر کردند، آنهایی که رفتند شهید شدند و آنان که ماندند مانند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شوق شهادت دارند.

وی ابراز داشت: کسی که وجود خود را از خدا می داند و اعتقاد دارد که معامله با او پرسود است، آن را انجام می‌دهد و خود را در میدان مین می اندازد تا معبر باز شود.

نماینده‌ ولی فقیه در ناجا تاکید کرد: این روزها نیز می بینیم تعدادی افراد همچون گذشته پل می شوند تا رزمندگان از آن عبور کنند و چشمه جوشان فرهنگ جهاد و شهادت خروشان بماند و از وظایف ما این است که نگذاریم شعله جهاد خاموش شود.

وی افزود: در پایان می‌گویم که اگر مسئولان نسبت به خانواده شهدا غفلت کنند به آتش دوزخ الهی گرفتار می شوند.

تا آخرین قطره خونمان را برای امنیت فدا خواهیم کرد

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این آیین به شهادت سرتیپ دوم مهدی توسنگ سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر استان، ستوان دوم احسان شیرخانی و سرباز مدافع وطن امیر حسین خدادادی که اخیرا در شرق کرمان به شهادت رسیدند اشاره کرد و گفت: ولایتمداری نخستین شاخصه این سه شهید بود و این شهدا پرورش یافته مکتب حاج قاسم بودند، که از لسان فرمانده کل قوا حاج قاسم صاحب یک مکتب نام گرفت.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: شاخص‌های ‌ناجا به سمت پلیس در تراز نظام اسلامی در حال حرکت است و ما از این افسران و سربازان بصیر کم نداریم و همه آماده جان فشانی برای مردم هستیم و برای امنیت شما تا آخرین قطره خون خودمان مقابله خواهیم کرد و با کسانی که قصد اخلال در نظم امنیت داشته باشند، قاطع برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما به‌وجود چنین جوانان و رزمندگانی افتخار می کنیم و تداوم راه مطهر شهدا و پیروی محض از ولی امر مسلمین در نیروی انتظامی امروز اولی ترین ماموریت ما است.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این آیین که با حضور استاندار کرمان و مسئولان برگزار شد، شهادت سردار مهدی توسنگ، سروان احسان شیرخانی و سرباز امیرحسین خدادادی را به خانواده این شهدا تبریک و تسلیت گفت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.