stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 405182
  • 07 آذر 1400 - 17:05
0

تریلی با ۷۷۲ کیلوگرم مرفین در خراسان جنوبی متوقف شد

تریلی با ۷۷۲ کیلوگرم مرفین در خراسان جنوبی متوقف شد
قلم | qalamna.ir :

سردار ناصر فرشید روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی، این تریلی حامل مواد مخدر که از مرزهای شرقی کشور وارد شده و در حال تردد به سمت شهرهای مرکزی کشور بود، را در شهرستان خوسف شناسایی کردند که در عملیاتی خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

وی بیان کرد: یک متهم در این رابطه دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شد و پلیس در تلاش برای دستگیری سایر افراد مرتبط با این محموله است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۵ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده که از این مقدار ۸۳ درصد تریاک، ۹ درصد مرفین و مابقی سایر مواد مخدر بوده است.

وی افزود: در این مدت ۸۰ باند حمل و توزیع مواد مخدر متلاشی شد و بیش از ۶ هزار قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

سردار فرشید اظهار داشت: همچنین بیش از هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو در زمینه جرایم مرتبط با مواد مخدر توقیف شده است.

وی تصریح کرد: پلیس به‌صورت ۲۴ ساعت و جان بر کف در اجرای ماموریت‌های متعدد برای حفظ امنیت تلاش می‌کند و با سوداگران مرگ که قصد بر هم زدن نظم و آرامش جامعه را دارند، برخورد قاطع خواهد داشت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: پلیس برای تحقق حفظ و ارتقای امنیت از ابتدای سال هدف‌گذاری می‌کند،‌ طرح‌ها تهیه و اجرا می‌شود که این مقدار کشفیات مواد مخدر در قالب اجرای طرح‌های امنیت اجتماعی است.

به گفته کارشناسان پلیس برای تهیه یک کیلوگرم مرفین مقدار زیادی تریاک نیاز است.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.