stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 405174
  • 07 آذر 1400 - 13:06
0
در استان مرکزی صورت گرفت؛

راه اندازی سامانه جامع امداد هوشمند صها در استان مرکزی

راه اندازی سامانه جامع امداد هوشمند صها در استان مرکزی
مرکزی_ قلمنا_ سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد با هدف شناسایی خیران و افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی برای ارایه خدمات مطلوب به مددجویان این نهاد حمایتی روز شنبه در استان مرکزی کلید خورد.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی در این مراسم گفت: این سامانه همزمان با سراسر کشور بهره‌برداری شده و به‌منظور بهبود و مدیریت خدمات و به‌روزرسانی اطلاعات فردی و پالایش اطلاعات مددجویان کاربری دارد.

مجید مومنی افزود: مددجویان می‌توانند از طریق نشانی soha.emdad.ir وارد سامانه امداد هوشمند و کارآمد شوند و نسبت به ثبت‌نام و درج اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

وی اظهار داشت: طرح پایش اطلاعات مددجویان آغاز شده و ثبت اطلاعات پایه برای ورود به سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد شامل کد ملی، کدپستی و شماره تلفن همراه سرپرست خانوار است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: مددجویان می‌توانند از طریق گوشی تلفن هوشمند و یا با مراجعه به پیشخوان دولت برای ثبت‌نام اطلاعات فردی در این سامانه اقدام کنند.

مومنی افزود: ۳۲ فرآیند در این سامانه پیش‌بینی شده که اکنون سه مورد شامل پرداخت کمک، شناسایی نیازمندان و نیازسنجی انجام می‌شود و در سال آینده تمام فرآیندها قابل پیاده‌سازی است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: تحویل ۵۰۰ دستگاه تولید انرژی خورشیدی پنج کیلو وات برای مددجویان استان پیش‌بینی شده که ۳۵ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد برای آن در نظر گرفته شده است.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.