stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 405109
  • 07 آذر 1400 - 11:05
1

کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی در قم دستگیر شد

کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی در قم دستگیر شد
قلم | qalamna.ir :

شنبه شب روابط عمومی نیروی انتظامی قم، سید محمود میرفیضی در گفت‌وگویی اظهار داشت: در پی شکایت ۱۰ تَن از شهروندان مبنی بر اینکه فردی خود را انبوه‌ساز معرفی و با مانور متقلبانه و تبلیغات در خصوص سرمایه‌گذاری و مشارکت مالی در طرح‌های انبوه‌سازی و نشان دادن طرح‌های نیمه کاره و در حال ساخت در نقاط گران قمیت شهر قم مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مال باختگان بیان داشتند بعد از گذشت یک سال از واریز پول به علت پیشرفت نکردن فیزیکی طرح‌های ساختمانی و تعداد سرمایه‌گذاران  متوجه کلاهبرداری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در ادامه موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی استان قرار گرفت و متهم ۳۲ ساله دارای ۲ فقره سابقه کیفری شناسایی و در عملیات غافلگیرانه در منزلش به دام افتاد.

سردار میرفیضی اضافه کرد: متهم طی تحقیق‌های صورت گرفته به بِزِهِ انتسابی اعتراف و در نهایت به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

فرمانده انتظامی استان ضمن تاکید بر اطلاع شهروندان از قوانین و مقررات در خصوص سرمایه‌گذاری و مشارکت مالی پیش از تنظیم قرارداد خواست، افراد ابتدا در خصوص تخصص و رزومه‌کاری فرد مورد نظر از اداره‌ها و سازمان‌های مربوطه استعلام و ضمن مشاوره با افراد حقوق‌دان مبادرت به تنظیم سند رسمی لازم الاجرا و تعهدآور در دفاتر اسناد رسمی کنند./

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.