stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 405095
  • 07 آذر 1400 - 9:14
1

نباید دچار عادی انگاری شویم / اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار واکسیناسیون / لزوم نصب تهویه در مدارس

نباید دچار عادی انگاری شویم / اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در کنار واکسیناسیون / لزوم نصب تهویه در مدارس
خوزستان - استاندار خوزستان گفت: شناسایی واریانت های جدید نشان می‌دهد در کنار واکسیناسیون باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و دچار عادی‌انگاری نشویم.
قلم | qalamna.ir :

دکتر صادق خلیلیان روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: در حال حاضر سیاست‌های ملی به سمت بازگشایی مدارس و زندگی عادی در حال حرکت است.

وی افزود: با توجه به فاصله ۴ درصدی پوشش واکسیناسیون در خوزستان نسبت به میانگین کشوری در دوز اول سرعت واکسیناسیون در استان خوزستان باید افزایش یابد.

خلیلیان اظهار داشت: باید تاخیر در واکسیناسیون جبران شود؛ البته بخشی از این مساله مربوط به واکسیناسیون دانش‌آموزی یعنی تفاوت جمعیت دانش‌آموزی و افراد ۱۲ تا ۱۸ ساله است.

استاندار خوزستان یادآور شد: تاثیر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنترل بیماری و مرگ و میر بسیار زیاد است و اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از واکسیناسیون بالاتر است.

خلیلیان ادامه داد: شناسایی واریانت های جدید نشان می‌دهد در کنار واکسیناسیون باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم و دچار عادی‌انگاری نشویم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: مدارس با جمعیت زیاد دانش‌آموزی که امکان ابتلا و همه‌گیری کرونا در این بیشتر است باید نصب تهویه را در اولویت قرار دهند.

خلیلیان تاکید کرد: آموزش و پرورش خوزستان باید در روند اعطای مجوز بازگشایی مدارس، سرعت عمل داشته باشد و تا ۱۵ آذرماه، بیشتر مدارس مجوز بازگشایی را اخذ کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.