stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 405042
  • 06 آذر 1400 - 23:04
3

پیکر شهید مدافع امنیت با حضور گسترده مردم در نهاوند تشییع شد 

پیکر شهید مدافع امنیت با حضور گسترده مردم در نهاوند تشییع شد 
قلم | qalamna.ir :

 پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت طی آیینی با حضور گستره مردم و مسوولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، پس از نواختن مارش نظامی از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان نهاوند تشییع شد.

پیکر شهید مدافع امنیت با حضور گسترده مردم در نهاوند تشییع شد 

نماز پیکر این مامور وظیفه شناس و خدوم نیروی انتظامی به امامت حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند اقامه و سپس پیکر مطهر شهید در باغ بهشت به خاک سپرده شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان در حاشیه این آیین در جمع خبرنگاران گفت: شهادت لیاقتی است گزینشی که خداوند برای بندگان خاص خود در نظر می گیرد.

سردار «سلمان امیری» افزود: یقین بدانید انتقام خون همه شهدا به ویژه شهید رفیعی را خواهیم گرفت و در مقابله با این افراد جدی هستیم.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: شهید مدافع امنیت «مهدی رفیعی» جوانی مومن، بسیجی، هیاتی و ورزشکار بود که همه از او به نیکی یاد می کنند.

“علیرضا قاسمی فرزاد” استاندار همدان نیز صبح امروز در جلسه ستاد کرونا استان، شهادت سرباز وظیفه رفعتی در راه حفظ و برقراری امنیت را به خانواده این شهیدوالامقام و مردم شهرستان نهاوند تسلیت گفت.

پیکر شهید مدافع امنیت با حضور گسترده مردم در نهاوند تشییع شد 

فرماندار شهرستان نهاوند نیز با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت مهدی رفیعی، گفت که یاد و خاطره این مامور سرافراز و شهید مدافع امنیت، در خاطر مردم قدرشناس نهاوند جاودانه خواهد ماند.

«مراد ناصری افزود: خون پاک شهدا درخت استوار انقلاب و اسلام عزیز را تنومندتر و دشمن کور باطن را ناامیدتر و ضعیف‌تر می کند.

«علیرضا دبیر» رییس فدراسیون کشتی نیز با صدور پیامی شهادت «مهدی رفیعی» از کشتی گیران نهاوند را تسلیت گفت.

در پیام رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی آمده است: پهلوانان واقعی شهدا هستند و الحمدالله که ورزشکاران و کشتی‌گیران در همه عرصه‌ها به ویژه شهادت افتخار آفرین بوده‌اند.

پیکر شهید مدافع امنیت با حضور گسترده مردم در نهاوند تشییع شد 

 «مهدی رفیعی» سرباز وظیفه نیروی انتظامی نهاوند بامداد دیروز(جمعه) حین انجام ماموریت برای دستگیری شرور مسلح و قاچاقچی مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید رفیعی، خادم‌الحسین(ع) و ورزشکار ۲۶ سال سن داشت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.