stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 405008
  • 06 آذر 1400 - 18:15
0

اخبار کوتاه از حوزه انتظامی استان کرمانشاه

اخبار کوتاه از حوزه انتظامی استان کرمانشاه
قلم | qalamna.ir :

فرمانده انتظامی پاوه از دستگیری چهار شکارچی غیرمجاز و کشف لاشه ۲ قلاده گراز با تلاش ماموران پلیس شهرستان خبر داد و گفت: در ماموریت نخست ماموران انتظامی بخش باینگان با اطلاع از حضور ۲ شکارچی در داخل دره ورودی روستای زردویی به سرعت راهی محل شدند.

سرهنگ “حیدر حق جویان” روز شنبه به خبرنگار افزود: ماموران پس از حضور خود موفق به توقیف یک دستگاه پراید شده و علاوه بر دستگیری ۲ نفر لاشه یک قلاده گزار پوست کنده قطعه شده، یک قبضه اسلحه شکاری، ۲۰ عدد فشنگ، یک عدد دوربین شکاری و یک تیغه تبر کشف شد.

او خاطرنشان کرد: در ماموریت دیگر نیز ماموران ایستگاه بازرسی ملندر حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سمند با ۲ سرنشین مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس پاوه ادامه داد: در بازرسی های انجام شده لاشه قطعه شده یک قلاده گراز، یک قبظه سلاح شکاری و پنج عدد فشنگ کشف شد.

وی در پایان از معرفی چهار شکارچی غیرمجازی که در ۲ عملیات جداگانه دستگیر شدند به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

دستگیری سارق تجهیزات انتقال گاز در کرمانشاه

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از دستگیری سارق تجهیزات انتقال گاز و کشف هشت فقره سرقت خبر داد و گفت: پس از وقوع چند مورد سرقت علمک گاز در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ “علیرضا دلیری” اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۱ نیایش حین گشت زنی در شهرک کارمندان یک سارق را که در حال باز کردن رگلاتور گاز منازل بود شناسایی و نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

او با اشاره به اعتراف سارق به ارتکاب هشت فقره سرقت تجهیزات انتقال گاز، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کشف کنسانتره دام قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی روانسر نیز از کشف ۹ تن کنسانتره دام قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی روانسر حین گشتزنی به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ “ایمان مرادی” اظهار داشت: در بازرسی انجام گرفته ۹ تن کنسانتره دام قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

او در پایان از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.