stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 404991
  • 06 آذر 1400 - 15:51
0

راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شاهین شهر در دستور کار است

راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شاهین شهر در دستور کار است
اصفهان_ نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت سیزدهم به ویژه استاندار جدید اصفهان انتظار داریم که بخش میمه به شهرستان تبدیل شود تا ظرفیت رشد آن مهیا شود.
قلم | qalamna.ir :

حسینعلی حاجی دلیگانی پیش از ظهر شنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار شاهین شهر ضمن قدردانی از فعالیت‌های اسفندیار تاجمیری فرماندار سابق و آرزوی موفقیت برای سید محمدرضا کاظمی طبا فرماندار شاهین شهر اظهار داشت: خدمت به مردم همواره باید در رأس برنامه‌های همه مسئولان در سطوح مختلف نظام باشد.

وی در ادامه با اشاره به فصل بودجه‌ریزی دولت ابراز داشت: از دولت سیزدهم انتظار داریم در ارائه بودجه ۱۴۰۱ بسیار دقت کند و بودجه را به صورتی تدوین کند که باعث کاهش فقر شود و کیفیت زندگی شهروندان افزایش یابد.

یارانه‌های پنهان در بودجه ۱۴۰۱ ساماندهی شوند

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه یارانه‌های پنهان در بودجه ۱۴۰۱ باید ساماندهی شوند، گفت: موضوع یارانه‌های پنهان باید جراحی و دستاورد آن به نفع قشر ضعیف جامعه باشد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم باید در بودجه سال آینده در حوزه کاهش حقوق‌های نجومی ورود پیدا کنند و آنها را ساماندهی کند، گفت: قابل قبول نیست کارمند یک نهاد مثلاً چهار میلیون تومان دریافتی داشته باشد اما در نهادی دیگر کارمند مشابه چهار برابر حقوق بگیرد.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه دو قرارگاه برجام و بی اثر کردن تحریم‌ها برای حل مشکلات مردم با حضور سران سه قوه در سطح ملی ایجاد شده است، ابراز داشت: امیدواریم خروجی‌های این دو قرارگاه هر چه زودتر بر روند امرار معاش شهروندان اثرگذار باشد.

راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شاهین شهر در دستور کار است

وی با اشاره به راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی شاهین شهر گفت: در حال ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی این منطقه هستیم، در این راستا جلسات و رایزنی‌های خوبی صورت گرفته که به زودی اجرایی خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پالایشگاه اصفهان و نیروگاه شهید محمد منتظری در مقابل تعهدات خود در قبال شهرستان شاهین شهر و میمه بی‌تفاوت هستند، ابراز داشت: در صورتی که مدیران پالایشگاه نفت اصفهان و نیروگاه شهید محمد منتظری به تعهدات خود در قبال شاهین شهر و میمه عمل نکنند به زودی وزیر نفت و نیرو را به مجلس دعوت و از آنها طرح سوال خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: از دولت سیزدهم به ویژه استاندار جدید اصفهان انتظار داریم که بخش میمه به شهرستان تبدیل شود تا ظرفیت رشد آن مهیا شود.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.