stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 404951
  • 06 آذر 1400 - 12:17
0

ملی‌پوشان در آخرین اردوی تیم ملی هندبال چه گفتند

ملی‌پوشان در آخرین اردوی تیم ملی هندبال چه گفتند

ملی‌پوشان هندبال ایران در حاشیه اردوهای تیم ملی زنان برای موفقیت در مسابقات قهرمانی جهان ابراز امیدواری کردند.

قلم | qalamna.ir :

آخرین مرحله از اردوهای تیم ملی هندبال زنان قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان از سوم تا دهم آذر در حال برگزاری است. تیم ملی هندبال زنان ایران برای اولین بار در تاریخ با چهارمی در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه مسابقات جهانی را کسب کردند. این تیم دهم آذر راهی اسپانیا خواهند شد.

شیما زارع ۳۷ ساله دارد و ۱۹ سال است که در هندبال کار کرده است. او کاپیتان تیم ملی هندبال زنان است. او در حاشیه تمرینات تیم ملی اظهار کرد: در مسابقات آسیا ما توانستیم با سختی زیاد سهمیه جهانی بگیریم. اولین رشته توپی هستیم که توانستیم سهمیه جهانی را بگیریم. امیدوارم که آخرین رشته نباشیم و سایر رشته‌ها هم سهمیه بگیرند. سر سختانه می‌جنگیم تا موفق شویم. ما تیم دست و ما بسته‌ای نیستیم و تیم‌های نامداری هستیم و می‌توانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. همه چیز خوب است و امیدواریم که بتوانیم جواب کادر فنی را بدهیم.

مریم یوسفی نیز ۳۱ ساله است و ۱۶ سال در تیم ملی بازی می‌کند. او در حاشیه اردوی  تیم ملی گفت:  بعد از سالها تلاش در مسابقات آسیایی توانستیم سهمیه را بگیریم و به مسابقات جهانی راه یابیم. آرزوی هر ورزشکاری است که در آخرین سطح در رشته خود مسابقه دهد. ما در این مسابقات کار سختی داریم اما از پیش بازنده نیستیم. از تیم‌های نروژ و رومانی تا حدودی شناخت داریم اما آنها از ما شناختی ندارند. تلاش می‌کنیم بهترین بازی خود را در اسپانیا به نمایش بگذاریم. سیاست‌های فدراسیون این بود که تعدادی جوان‌تر هم به این مسابقات اضافه شوند و جوان‌گرایی شود. جوانتر ها می‌توانند در کنار بزرگترها بازی کنند و بعدتر بدرخشند.

مینا وطن پرست نیز در حاشیه این اردو گفت: برای اولین بار است که یک رشته تیمی و توپی سهمیه جهانی کسب کرده و امیدوارم این کسب سهمیه ادامه داشته باشد. من ۲۲ سال برای گرفتن این سهمیه تلاش کردم. حس خیلی خوبی دارم و امیدواریم که نتیجه خوبی در اسپانیا بگیریم. در اردو همه چیز ایده‌آل است. ما همه همدل هستیم و کادرفنی و فدراسیون تلاش زیادی برای بهتر شدن اردوها دارند. خیلی ترکیب تیم تغییر نکرده و تعدادی جوان‌تر به ترکیب اضافه شده‌اند که سیاست فدراسیون این بوده است. شاکله تیم همان قبلی است و در این مدت با جوان‌ترها به هماهنگی رسیده‌ایم. تیم‌هایی که با آن‌ها در جهانی هم‌گروه هستیم تیم‌های به نام هستند. امیدوارم در مسابقات جهانی خوش بدرخشیم. ما همیشه برای برد به زمین می‌رویم ولی نباید فراموش کنیم که آن‌ها سال‌ها است که در مسابقات مقام دارند.

بیست و پنجمین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ تا ۲۸ آذر به میزبانی اسپانیا انجام می‌شود. تیم ملی هندبال زنان ایران با چهارمی در مسابقات قهرمانی آسیا جواز حضور در این مسابقات را کسب کرد و برای اولین بار در تاریخ عازم این مسابقات خواهد شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.