stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 404926
  • 06 آذر 1400 - 12:06
0
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان :

یکی از واحدهای مسکونی زلزله زده بندرعباس با فناوری LSF ساخته می شود

یکی از واحدهای مسکونی زلزله زده بندرعباس با فناوری LSF ساخته می شود
هرمزگان/قلمنا-رضا مدرس با همراهی شماری از مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه از روستاهای گیشان غربی، آبشور و سرزه بندرعباس بازدید کرد.
قلم | qalamna.ir :

در این بازدید علاوه بر هماهنگی در خصوص مراحل آواربرداری و بازسازی منازل آسیب دیده، مناطق مستعد توسعه روستایی سرزه و روستاهای اطراف آن مورد بررسی قرار  گرفت.

به منظور تسریع در آغاز عملیات بازسازی با اولویت بازسازی منازل افراد کم برخوردار و طی هماهنگی با مدیران بنیاد مسکن، معتمدان و اعضای شوراهای اسلامی، آواربرداری پنج واحد مسکونی در روستای سرزه آغاز و مقرر شد احداث این واحدها با مشارکت خیران در کمترین زمان ممکن به اتمام برسد.

قرار است یکی از این واحدهای مسکونی با فناوری LSF ساخته شود؛ از جمله مزایای سازه LSF، پیش ساخته بودن، سرعت زیاد در اجرا، سازگاری مناسب با محیط زیست، مقاومت لرزه ای مطلوب و اقتصادی بودن است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان همچنین به همراه مدیران راهداری و حمل ونقل جاده ای، از مسیرارتباطی ۱۹کیلومتری روستای جونگان به سرزه بازدید و دستورات لازم را در خصوص مطالعه این محور صادر کرد.

این راه ارتباطی در مواقع اضطراری و یا مسدود شدن احتمالی تونل های دوقلوی شهید میرزایی می تواند کارکرد پدافند غیرعامل داشته باشد و به عنوان مسیر جایگزین بزرگراه سیرجان – بندرعباس مورد استفاده قرار بگیرد.

احداث این مسیر با مشخصات راه روستایی نیازمند بالغ بر ۳۴میلیارد تومان اعتبار است که با تکمیل این محور ارتباطی، دسترسی مردم منطقه به روستای سرزه، رضوان و شهر فین نیز آسان تر می شود.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.