stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 404921
  • 06 آذر 1400 - 12:00
2

رئیس جدید دادگستری میناب معرفی شد

رئیس جدید دادگستری میناب معرفی شد
هرمزگان/قلمنا-طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری هرمزگان، علی گرمه ای به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان میناب منصوب شد.
قلم | qalamna.ir :

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این مراسم، ضمن تبریک هفته بسیج، این نیروی مردمی را مصداق بارز بصیرت و آگاهی دانست و گفت: تفکر بسیجی رمز موفقیت در صحنه دفاع مقدس بود و هرگاه این تفکر بر جامعه حاکم شده است شاهد پیشرفت و رفع مشکلات بوده ایم.

علی صالحی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» و تأکیدات ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: توصیه های معظم له منشور جامعی برای قوه قضاییه و ارکان کشور است.

وی در ادامه اجرای عدالت را وظیفه دستگاه قضایی برشمرد و یادآور شد: از عدالت به عنوان اصلی ترین موضوع در بعثت انبیاء الهی نام برده شده است و اجرای عدل و قسط یکی از محوری ترین اصول در تمام ادیان الهی می باشد.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان به توصیه های مکرر مقام معظم رهبری «مد ظله العالی» در خصوص صیانت از حقوق عامه نیز  اشاره کرد و ابراز داشت: دادستان ها باید در تمام ساعات شبانه روز آمادگی لازم برای انجام این مهم را داشته باشند.

صالحی خطاب به رئیس جدید دادگستری و دادستان جدید شهرستان میناب متذکر شد: باید با اشراف کامل بر اتفاقات و همچنین ارتباط مستمر با مردم و مسئولین شهرستان در هر جا که حقی از مردم تضییع شد نسبت به رفع آن اقدام کنید.

علی صالحی اظهار داشت: در بین مردم و با مردم بودن، آثار و برکات زیادی دارد و وظیفه همه ادارات و سازمانها خدمت به همین مردم است چرا که مردم، محور همه امور هستند و ما خدمتگزار آنان هستیم.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان در ادامه، رعایت تناسب بین جرم و مجازات و استفاده از تسهیلات نوین حقوقی و مجازاتهای جایگزین حبس را یادآور شد و بر استفاده از ظرفیت ریش سفیدان و علمای شیعه و اهل سنت در حل و فصل دعاوی و اصلاح ذات البین تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی در مبارزه با فساد با هیچکس تعارف ندارد و علاوه بر شناسایی گلوگاه‌های فساد با مفسدین در هر جایگاهی که باشند ، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

علی صالحی همچنین خسارت های ناشی از قاچاق سوخت و متعاقب آن، ایجاد مخاطرات متعددی چون بروز سوانح و تصادفات جاده ای را توجیه ناپذیر برشمرد وابراز کرد: همه باید تلاش کنیم تا ضمن همکاری با دولت برای ارتقای معیشت مردم با پدیده قاچاق سوخت که به اقتصاد کشور ضربه می زند نیز مقابله نماییم.

گفتنی است، تأکید بر حفظ امنیت و آرامش مردم و برخورد با جرایم خشن و جرایمی که موجب ناامنی جامعه می‌شود بخش دیگری از سخنان رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این مراسم را به خود اختصاص می داد.

صالحی همچنین ضمن آرزوی موفقیت برای علی گرمه ای به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان میناب در عمل به وظایف قانونی خود، از مسؤولین اجرایی، امنیتی و انتظامی، علماء و مردم شریف این شهرستان درخواست کرد تا همچون گذشته دادگستری شهرستان میناب را در ادامه روند خدمت رسانی یاری کنند.

در انتهای این مراسم، با اهدای لوح سپاس از زحمات حسن نیک طبع؛ رئیس سابق دادگستری میناب تقدیر شد و با قرائت حکم حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه، علی گرمه ای به عنوان رئیس جدید دادگستری میناب معرفی شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین از انتصاب ابراهیم طاهری به عنوان معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب خبر داد.

انتهای پیام /

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.