stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 404904
  • 06 آذر 1400 - 11:42
0
از ابتدای سال جاری؛

سرقت بیش از هزار دریچه فاضلاب در شهر بندرعباس

سرقت بیش از هزار دریچه فاضلاب در شهر بندرعباس
هرمزگان/قلمنا-مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از سرقت یک هزار و 53 دریچه فاضلاب در شهرهای بندرعباس، رودان و هرمز از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

امین قصمی افزود: از این تعداد یک هزار و ۱۶ دریچه در بندرعباس و ۳۷ دریچه در شهر رودان و جزیره هرمز مورد دستبرد سارقان قرار گرفته است.

به گفته وی، در بررسی های انجام شده عمده سرقت دریچه های فاضلاب در کوچه ها و خیابان های فرعی صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، عمده دلایل سرقت این دریچه ها از خیابان های فرعی را خلوتی معابر بویژه در زمان شب و ساعات کم تردد روز عنوان کرد که باعث وارد آمدن خسارت به آبفا و همچنین خطرات جانی برای شهروندان شده است.

قصمی ادامه داد، متاسفانه سارقان بدون توجه به عواقب سرقت دریچه های فاضلاب، زمینه سقوط شهروندان به داخل منهول فاضلاب و همچنین حوادث رانندگی می شوند.

وی در عین حال از هماهنگی با نیروی انتظامی برای برخورد با سارقان دریچه های فاضلاب و پیشگیری از این حوادث افزود: علاوه بر این می طلبد شهروندان با مشاهده افراد مشکوک و یا دستیابی به تصاویر سرقت، موضوع را به پلیس گزارش تا جلوی سرقت احتمالی و خسارت به جان و مال مردم گرفته شود.

مدیرعامل آبفا در ادامه به طرح جایگزینی دریچه های ضد سرقت کوپلیمری بجای دریچه های چدنی خبر داد و گفت: تعویض این دریچه ها در دستور کار است اما بعضا شاهدیم این دریچه ها نیز از گزند سارقان در امان نبوده و مورد دستبرد قرار می گیرند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.