stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 404809
  • 05 آذر 1400 - 11:08
0

برخی در تخم‌مرغ شانسی دنبال مدیرعامل برای پرسپولیس هستند!

برخی در تخم‌مرغ شانسی دنبال مدیرعامل برای پرسپولیس هستند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید برخی در تخم‌مرغ شانسی به دنبال انتخاب مدیرعامل برای این باشگاه هستند.

قلم | qalamna.ir :

بهروز سلطانی در گفت‌وگو با درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس بعد از گذشت شش هفته از لیگ بیست‌ویکم اظهار کرد: پرسپولیس در حال بازگشت به روزهای اوج خود است. در ابتدای فصل خیلی از باشگاه‌ها تیم خوبی را بستند اما پرسپولیس نتوانست در خریدهای تابستانی موفق عمل کند. به طور مثال در خط هافبک، پرسپولیس بازیکنی ندارد که به خوبی بازی‌سازی کند و در خط حمله هم مهاجم سرزن و ششدانگی ندارد. البته عیسی آل‌کثیر خوب کار می‌کند اما پرسپولیس مهاجمی می‌خواهد که با یک ضربه در محوطه جریمه حریف، کار را تمام کند.

وی افزود: من فکر می‌کنم پرسپولس بازی به بازی بهتر می‌شود. همه تیم‌ها یکدیگر را آنالیز می‌کنند و پرسپولیس هم به خوبی حریف را آنالیز می کند. بنابراین باید فرصت بدهیم تا تیم به روزهای خوب خود بازگردد.

او درباره تقابل رسانه‌ای وزیر ورزش و یحیی گل‌محمدی هم گفت: به نظر من گل‌محمدی باید کار خودش را انجام بدهد و سعی کند با تمرکزش روی مسائل فنی باشد. وزیر اقتدار خودش را دارد و گل‌محمدی هم نباید وارد این حواشی شود. درست است که شاید گل‌محمدی هم حق‌هایی داشته باشد اما  با وزیر نمی‌توانیم کل‌کل کنیم.

سطانی درباره مباحث مدیرتی پرسپولیس هم گفت: الان همه درحال لابی هستند تا گزینه خود را به وزات ورزش معرفی کنند. برخی هم از تخم‌مرغ شانسی دنبال مدیر می‌گردند! به نظر من مدیر پرسپولیس باید فردی ورزشی و از جنس پرسپولیس باشد. البته بودند مدیرانی که از جنس پرسپولیس بودند و مثل آقای انصاری‌فرد عملکرد خوبی نداشتند اما قطعا گزینه پرسپولیسی بهتر از این است که فردی مثل علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس شود. پرسپولیس نیاز به مدیری دارد که به همه مسائل تیم و باشگاه آشنایی کامل داشته باشد و بتواند مشکلات را حل کند. متاسفانه برخی مدیران فقط برای منافع خودشان به پرسپولیس می‌آیند اما این بار باید دقت شود که این موضوع رخ ندهد.

سلطانی همچنین گفت: در پرسپولیس، مربیان با قدرت کار می‌کنند که شرایط تیم را بهبود بخشند. اگر من انتقاد می‌کنم برای این است که امسال خریدهای خوبی انجام ندادیم اما با این حال امسال باز هم قهرمان هستیم. ما تیم را دوست داریم و می‌خواهیم فردی مدیرعامل شود که دلسوز پرسپولیس باشد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.