stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 404785
  • 04 آذر 1400 - 20:20
1
در هلال احمر جمهوری اسلامی ایران رقم خورد؛

وحید سلیمی سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شد

وحید سلیمی سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شد
مرکزی_ قلمنا_ دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران طی حکمی وحید سلیمی را به ریاست سازمان داوطلبان این جمعیت منصوب کرد.
قلم | qalamna.ir :

پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس این جمعیت در حکمی، وحید سلیمی را به عنوان «سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

در حکم انتصاب وی آمده است:
نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست «سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران» منصوب می شوید.

با عنایت به اهداف انسان‌دوستانه جمعیت هلال احمر مبتنی بر تلاش در جهت تسکین آلام بشری، کمک به امر سلامت جامعه، دفاع از ارزش‌های انسانی و کوشش در برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت‌ها، انتظار دارم ضمن بهره گیری از تجارب ارزنده خود و تمامی افراد صاحب نظر، تمام همت و توان علمی و اجرایی خویش را به منظور گسترش استفاده از خدمات داوطلبانه افراد، سازمان ها، تشکل‌های مردم نهاد و خیریه‌ها در جهت افزایش میزان مشارکت عمومی، توسعه موقوفات و بهره‌وری مناسب از آن‌ها و همچنین ارتقاء آگاهی مردم در زمینه مقابله با آسیب‌ها در هنگام بروز سوانح و حوادت بکار گیرید.

بالندگی و توفیق روز افزون شما در خدمت به مردم شریف ایران و در راستای تحقق اهداف والای جمعیت هلال احمر و همچنین تحقق آرمان‌های نظام اسلامی، به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

دکتر پیرحسین کولیوند

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.