stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 404773
  • 04 آذر 1400 - 15:56
0
استاندار خوزستان:

تکیه بر نیروهای مردمی و بسیجی گره‌‎گشای مشکلات استان

تکیه بر نیروهای مردمی و بسیجی گره‌‎گشای مشکلات استان
خوزستان - دکتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان شامگاه چهارشنبه در نشستی با مجمع عالی بسیجیان استان خوزستان ضمن تبریک هفته بسیج بر تکیه بر نیروهای بسیجی و مردمی در جهت حل مشکلات استان تاکید کرد.
قلم | qalamna.ir :

خلیلیان با تشریح چگونگی شکل گیری بسیج به عنوان یک نهاد مردمی  بیان کرد: امیواریم با تلاش و کوشش بتوانیم اهداف والای انقلاب اسلامی ایران را محقق  و اجرایی کنیم.

وی انقلاب‌ها را برخواسته از اصول و آرمان‌هایی دانست و افزود: این آرمان ها تداوم بخش آن انقلاب هستند که اگر از آن ها فاصله گرفته شود آن نظام به تدریج رو به اضمحلال می‌رود لذا پایبندی به اصول و آرمان های انقلاب اسلامی و آنچه که امام راحل از خود بر جای گذاشت بسیار مهم و اساسی است.

استاندار خوزستان تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره بر استفاده از نیروهای مردمی برای گره گشایی از مشکلات تاکید داشته و دارند  همانظور که در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم که نیروهای مردمی  در قالب بسیج به کمک نیروهای مسلح آمدند  و توانستیم در دفاع از مرزهای خود پیروز شویم.

وی با اشاره به اثرات مثبت ورود بسیج به بخش سازندگی توضیح داد: البته این حرکت تازه شروع شده و انتظار ما این است که اوج بگیرد.

خلیلیان تکیه بر نیروهای مردمی را از مولفه های مهم در جهت حل  و پیمودن مسیر توسعه دانست و گفت: یکی از حلقه های واسط و محقق کننده توسعه، استفاده از ظرفیت بسیج به معنای ‌عام آن است.

وی بیان کرد: مجمع عالی بسیجیان نیز از جمله ظرفیت های بسیار خوب در استان است  که باید بتوانیم از این ظرفیت به بهترین شکل در حوزه های مختلف بهرمند شویم تا استان را از وضعیت فعلی به سمت ترقی و تعالی و استانی پیشرو و نوین پیش ببریم.

 

 

 

 

 
هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.