stat counter
تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
  • کد خبر : 404742
  • 04 آذر 1400 - 12:15
1

فرمانده انتظامی استان: باند سرقت منزل در کرمانشاه متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان: باند سرقت منزل در کرمانشاه متلاشی شد
قلم | qalamna.ir :

 سردار «علی‌اکبر جاویدان» روز پنجشنبه در گفت و گو با  اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت منزل در شهر “کرمانشاه”، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی با انجام تحقیقات گسترده و افزایش گشت‌های هدفمند موفق به دستگیری سه سارق حین ارتکاب سرقت شدند.

فرمانده انتظامی استان افزود: متهمان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۲۳ فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهر “کرمانشاه” اعتراف کردند.

سردار جاویدان همچنین از کشف تعداد زیادی اموال و لوازم خانگی سرقتی خبر داد و گفت: در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه سارقان ۲۰ قطعه سکه بهار آزادی و تعداد زیادی اموال مسروقه شامل چند دستگاه تلویزیون و سینما خانگی، لب تاب، دوربین فیلمبرداری، چرخ خیاطی، سلاح شکاری، آیفون تصویری، دستگاه پرس لوله و مودم وای فای کشف شد.

وی در پایان با بیان اینکه ارزش طلاجات و اموال مسروقه کشف شده طبق نظر کارشناسان به ۱۰ میلیارد ریال می رسد، از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف ۱۴ فقره سرقت قطعات خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه نیز از دستگیری یک سارق قطعات خودرو در این شهرستان و اعتراف وی به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت خبر داد و گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 سرهنگ “علیرضا دلیری” اظهار داشت: ماموران کلانتری ۲۲ ظفر حین گشت زنی در شهرک مسکن به فردی برخورد کردند که مشغول سرقت باطری یک دستگاه خودرو سواری بود که بلافاصله دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی های انجام شده به ۱۴ فقره سرقت قطعات خودرو اعتراف و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.