stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 404704
  • 04 آذر 1400 - 11:08
0

ادامه لیگ برای پرسپولیس سخت است

ادامه لیگ برای پرسپولیس سخت است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: ادامه لیگ را برای پرسپولیس سخت می‌بینم اما به هر حال همه تیم‌های مدعی لیگ آماده نیستند و مشکلات زیادی دارند.

قلم | qalamna.ir :

پایان رافت در گفت‌وگو با ایسنا درباره برتری پرسپولیس یک بر صفر مقابل صنعت نفت اظهار کرد: بازی پرسپولیس فراز و نشیب داشت. بازیکنان پرسپولیس با استرس بازی می‌کنند و شاید دلیلش نتایج اخیر و فشار روی آن‌ها باشد. پرسپولیس از حریف سرتر بود اما اشتباهات زیادی را در هر دو تیم دیدم. صنعت نفت حتی می‌توانست در دقیقه ۹۰ بازی را به تساوی بکشاند و اشتباه حامد لک می‌توانست دردسر ساز شود.

او ادامه داد: این بازیکنان هستند که در زمین با جابجایی‌هایشان و دوندگی‌ و پوشش دادن روند بازی را تغییر می‌دهند. پرسپولیس در ادامه با دو مهاجم کار کرد و این طبیعی است که فشار حملات بیشتر است. پرسپولیس می‌خواست این بازی را هر جور شده ببرد و به همین دلیل بازیکنان استرس داشتند.

رافت درباره داوری این دیدار گفت: ما می‌توانیم حتی یک تلویزیون در کنار زمین داشته باشیم که داور صحنه بازی را ببیند. وجود حتی یک تلویزیون در کنار زمین بسیار کمک می‌کند و کار کمک داور ویدیویی هم همین است و می‌شود به این شکل اشتباهات داوری را حل کرد. اگر نمی‌توانند تکنولوژی کمک داور ویدیویی را وارد کنند، با این روش این مشکل حل می‌شود. این فقط داور است که باید صحنه را ببیند و این مشکل به راحتی قابل حل است.

او درباره ادامه روند پرسپولیس در هفته‌های پیش روی لیگ برتر گفت: من ادامه لیگ را برای پرسپولیس سخت می‌بینم اما به هر حال همه تیم‌های مدعی لیگ آماده نیستند و مشکلات زیادی دارند. هیچ کدام از تیم‌های مدعی با صلابت بازی نکردند. با وجود تمام مشکلات سخت افزاری و نرم افزای لیگمان، کیفیت هر سال کمتر می‌شود و به جای این‌که سخت افزار بهتر شود، پول بین بازیکنان و مربیان تقسیم می‌شود.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.