stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 404618
  • 03 آذر 1400 - 15:59
1
مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر:

ائمه جماعات در آموزش مدیریت مصرف آب و برق نقش کلیدی دارند

ائمه جماعات در آموزش مدیریت مصرف آب و برق نقش کلیدی دارند
مرکزی_ قلمنا_ مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر گفت: ائمه جماعات در آموزش مدیریت مصرف آب و برق نقش کلیدی دارند.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام رضا کاکاوند در نشست ائمه جماعات و مسئولین فرهنگی صنعت برق استان مرکزی بابیان این مطلب افزود: ائمه جماعات می توانند با بهره گیری از آموزه های دینی، راهکارهای آموزشی بهینه سازی مصرف در حوزه آب و برق را به مخاطبان خود اطلاع رسانی کنند.

وی با اشاره به این که نقش ائمه جماعات باید در تمامی زمینه های فرهنگی و دینی پررنگ و فعال باشد، گفت: تبیین و تشریح مسائل اعتقادی و دینی به صورت دقیق و پرمحتوا ، از نکات کلیدی در انتقال مطلب به نمازگزاران است.

مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توانیر به تشریح  سواد رسانه ای و آگاهی بخشی  به ائمه جماعات  پرداخت و افزود:با گسترش شبکه‌های اجتماعی، روز به روز دارای ابعاد گسترده‌تر و پیچیده‌تری شده ونداشتن سواد رسانه باعث می شود تا عامه مردم بدون تحقیق و با خواندن مطالب دروغ و فاقد از ارزش علمی تحت تاثیر قرار بگیرند.

وی به برگزاری دوره های آموزشی پیام رسان ها و مدیریت مصرف حرفه ای برای ائمه جماعات تاکید کرد و افزود: جوان بودن ، علاقه مندی و خلاقیت ائمه جماعات شرکت برق منطقه ای باختر و توزیع برق استان زمینه را برای تولید محتوای فرهنگی و کلیپ های ارزشمند و حرفه ای ایجاد کرده است .

حجت الاسلام کاکاوند گفت: با جابجایی ائمه جماعات در صنعت برق این استان ،میانگین سنی ائمه جماعت به زیر ۴۰سال کاهش یافته است.

وی ضمن تاکید به حضور ائمه جماعات در جلسات شورای فرهنگی مناطق ،افزود: باید به صورت جدی تر  در برنامه ها مشارکت یابند وارتباط کلان تر با کارکنان و خانواده های همکاران برقرار کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم گفت : بصیرت افزایی در حوزه های  فرهنگی  به خصوص در حوزه نماز ، عفاف و حجاب و خانواده باعث  ارتقای فرهنگ  جامعه شده و این اقدام در سال های اخیر به صورت مستمرتوسط شورای های فرهنگی در حال انجام است.

مهندس محمد اله داد ، برگزاری مسابقات فرهنگی در بین کارکنان و خانواده ها ، تجلیل از فعالان و خادمان نماز ، تبلیغات پیرامونی با موضوع توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز ، برگزاری محافل ختم قرآن ، برگزاری جشن تکلیف را بخشی از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی  انجام شده در شرکت دانست .

وی ضمن تاکید بر آموزش مدیریت مصرف آب و برق توسط  ائمه جماعات در فضای مجازی گفت: ائمه جماعات ، می توانند نقش مهمی در تنویر افکار مردم و فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی دارند.
 
اله داد بابیان اینکه بخشی از موفقیت های استان مرکزی در کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در ارزیابی فعالیت های فرهنگی سال ۹۹ در بین شرکت های وزارت نیرو، مرهون تلاش ارزشمند ائمه جماعات است،افزود: امید است  با اجرایی شدن برنامه های ترویجی در حوزه نماز شاهد توسعه و گسترش فرهنگ عبادت و نماز اول وقت  و بهینه سازی مصرف انرژی در سطح خانواده ها باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.