stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 404603
  • 03 آذر 1400 - 14:44
0
معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان:

تعدیل روشنایی معابر شهرهای هرمزگان برای کاهش بار مصرفی زمستان

تعدیل روشنایی معابر شهرهای هرمزگان برای کاهش بار مصرفی زمستان
هرمزگان/قلمنا-معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان گفت: روشنایی چراغ های معابر شهرها و جاده های بین شهری با هدف صرفه جویی در مصرف برق و کاهش پیک بار زمستان تعدیل می شود.
قلم | qalamna.ir :

مصطفی طبیبی افزود: باتوجه به درپیش بودن فصل زمستان و افزایش مصرف گاز برای مصارف گرمایشی مناطق سردسیر، تامین سوخت گاز نیروگاهها با چالش مواجه خواهد شد.

وی اضافه کرد: برای کاهش بار مصرفی برق در فصل زمستان همانند سال گذشته چراغ های روشنایی در معابر اصلی شهرها تعدیل و یا به صورت یک در میان روشن می شود. ضمن اینکه با هماهنگی ادارات راهداری، چراغ های روشنایی جاده های بین شهری نیز تعدیل می شود.

معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با اشاره به سرد شدن هوا واستفاده مشترکین از لوازم گرمایشی بویژه آبگرمکن اظهار داشت: باتوجه به اینکه آبگرمکن در ردیف لوازم پرمصرف قرار دارد، مشترکان در استفاده از آن نهایت صرفه جویی را داشته باشند و فقط هنگام نیاز آبگرمکن را روشن نموده و در سایر ساعات شبانه روز آن را خاموش کنند.

طبیبی در ادامه گفت: تعرفه برق در سه ماه فصل زمستان به روال قبل بازمی گردد و تخفیف ۴۰ درصدی که در ماههای گرم سال اعمال می شد در این فصل حذف می شود. در این خصوص نیز مشترکین برای کاهش هزینه های برق مصرفی حداکثر صرفه جویی را در استفاده از لوازم برقی داشته باشند.

انتهای پیام/

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.