stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 404596
  • 03 آذر 1400 - 14:38
1
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان:

مهلت ۴۵ روزه شهروندان برای ثبت نام سیلندر گاز مایع در سامانه سدف

مهلت ۴۵ روزه شهروندان برای ثبت نام سیلندر گاز مایع در سامانه سدف
هرمزگان/قلمنا-رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در شانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان از مهلت 45 روزه شهروندان برای ثبت نام سیلندر گازمایع در سامانه سدف در استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

خلیل قاسمی پیرامون بررسی مشکلات نحوه توزیع کپسول‌های گاز مایع ضمن اشاره به نزدیک شدن به فصل سرما و محرومیت برخی مناطق از گاز شهری، افزود: با مدیریت صحیح، تمامی شهروندان فاقد گاز شهری، از گاز مایع برخوردار خواهند شد.

وی افزود: توزیع گاز مایع اگر به صورت دقیق و با نظارت فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها انجام شود مشکلی در توزیع و پخش آن نخواهیم داشت و همه افراد می‌توانند در موعد مقرر و با قیمت مصوب، کپسول گاز  مورد نیاز خود را تامین نمایند.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان ضمن اشاره به نیاز مناطق صنعتی و اصناف به گاز مایع، خاطر نشان کرد: میزان تخصیص گاز مایع متناسب با نوع و میزان مصرف، باید به گونه‌ای باشد که نیاز تمامی افراد برطرف شود،

 قاسمی با اشاره به فرصت ۴۵ روزه شهروندان، از تمامی خانوارها، مراکز صنعتی، اصناف و کلیه مصرف کنندگان خواست برای ثبت نام در سامانه سدف هر چه سریعتر اقدام کنند.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به قیمت مصوب کپسول گاز مایع به نرخ ۱۶۷ هزار ریال شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف در قیمت مذکور مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اطلاع دهند.

انتهای پیام/

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.