stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
  • کد خبر : 404593
  • 03 آذر 1400 - 14:33
2

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری بندرعباس منصوب شد

سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری بندرعباس منصوب شد
هرمزگان/قلمنا-شهردار بندرعباس گفت: سازمان سرمایه گذاری شهرداری از جمله سازمان های مهم و حیاتی شهرداری است که در زمینه خدمات رسانی در حوزه های مختلف می تواند تحول بزرگی در شهر بندرعباس ایجاد کند.
قلم | qalamna.ir :

مهدی نوبانی در آیین تکریم و معارفه سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری بندرعباس بیان کرد: سازمان سرمایه گذاری به عنوان بازوی راست شهرداری محسوب می شود و می تواند به مجموعه شهرداری در حوزه درآمدی کمک کند.

وی با بیان اینکه در سازمان سرمایه گذاری شهرداری طی سالهای اخیر پروژه ها و اقدامات خوبی انجام شده است، تصریح کرد: سرپرست جدید سازمان با نگاه تحول گرایی و جذب سرمایه گذار بصورت خیلی قدرتمند فعالیت کند تا شور و نشاط در مجموعه سرمایه گذاری ایجاد شود.

شهردار بندرعباس گفت: راه برون رفت از مشکلات مختلف، سرمایه گذاری در بخش خصوصی است و فراخوان جذب سرمایه گذار طی هفته های آتی در شهرداری بندرعباس برگزار می شود.

وی درادامه افزود: اهداف شهرداری از جذب سرمایه گذار، ایجاد مکانی امن برای توسعه شهر بندرعباس و همچنین فضایی مناسب و برد برد برای شهرداری و سرمایه گذار می باشد و از سرمایه گذاری دعوت می شود که طرح های خود را به شهرداری ارائه نمایند.

نوبانی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم که اتاق فکرهایی درسازمان سرمایه گذاری تشکیل شود و سرمایه گذاران از خارج استان نیز دعوت کنید تا شاهد اتفاقات خوب در توسعه و پیشرفت شهر بندرعباس باشیم .

در پایان این آیین از خدمات مجتبی احمدی طیفکانی سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری بندرعباس تقدیر و طی حکمی علی عامری سیاهویی به عنوان سرپرست این سازمان معرفی شد‌.

علی عامری سیاهویی که دارای مدرک مدیریت بازرگانی و بازار و همچنین اشرافیت کامل به زبان انگلیسی دارد، سابقه خدمت به عنوان مدیر بودجه شهرداری بندرعباس، رئیس اداره اجرائیات شهرداری، مسئول مالی و اداری اداره صنوف آلاینده و مزاحم شهری، مسئول ارتباطات و مذاکرات انجمن بازاریابی استان هرمزگان و مدرس زبان های تخصصی، مدیریت و حسابداری و دوره های بازاریابی در دانشگاه پیام نور شهرستان بندرعباس را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.