stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 404567
  • 03 آذر 1400 - 12:17
1

فرناندز: می‌خواهم بعد از بسته شدن لیست، از تیم ملی هندبال حمایت شود

فرناندز: می‌خواهم بعد از بسته شدن لیست، از تیم ملی هندبال حمایت شود

نشست خبری سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال مردان ایران برگزار شد.

قلم | qalamna.ir :

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ دی تا ۱۱ بهمن به میزبانی عربستان برگزار خواهد شد که در این مسابقات پنج سهمیه جهانی توزیع می‌شود.

مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال مردان در نشست خبری خود ابتدا به حضور تیم ملی هندبال زنان در مسابقات قهرمانی جهان اشاره کرد و افزود: می‌خواهم از فرصت استفاده کنم و برای موفقیت تیم ملی زنان آرزوی موفقیت کنم. با تمام وجود این دختران را تحسین می‌کنم. آنها در اردن کار سختی داشتند هم به لحاظ مشکلات ورزشی و هم غیر ورزشی که وجود داشت. گروه ایران در اسپانیا خیلی سخت است و نباید فراموش کرد که چه سختی را برای رسیدن به این مسابقات متحمل شده است.

سرمربی تیم ملی هندبال مردان هدف این نشست را اعلام لیست ورزشکاران اعلامی به مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرد و افزود: اعلام ۳۵ نفری است که قرار است به مسابقات قهرمانی آسیا مردان اعزام شوند. هدف این جلسه اعلام رسمی این ۳۵ نفر است اما خوب در نهایت تنها ۱۸ نفر اعزام خواهند شد. البته این فرصت وجود خواهد داشت که در انتخاب این ۱۸ نفر تجدید نظر شود.

وی افزود: برای تهیه این لیست واقعا اگر به صورت آماری بگویم تمام بازی های دو هفته اول لیگ را دیدم و فیلم دوره های بعدی را نیز دیدم. بعد در اردوی تیم ملی و تورنمنت قطر هم شرکت کردیم. بازیکنان خارجی را هم در قالب لیگ های مختلف و هم تورنمنت های مختلف آنالیز کردم و در مجموع حدود ۵۲ بازی آنها را دیدم.

فرناندز افزود: نمی‌خواهم بگویم برای انتخاب بازیکن اشتباه نکرده ام اما به دلیل تعداد آنالیز زیاد می‌توانم بگویم که از نظر تکنیکی و تاکتیکی شناخت کامل از همه آنها دارم. من برای انتخاب همه بازیکنان چه بازیکنانی که در داخل بودند و چه در خارج بودند سه شرط داشتم؛ اول اینکه قلبا خودش بخواهد به تیم ملحق شود و بعد از انتخاب، ۱۰۰ درصد توانش را بگذارد و شرط سوم این بود که شرایط حضور در تیم‌ملی را داشته باشد.

سرمربی اسپانیایی تیم ملی گفت: با تک تک تمامی این بازیکنان بجز غلامی و مهدی زاده صحبت کردم و به نظر آنها که می‌خواهند عضو تیم ملی باشند احترام گذاشته و می‌گذارم. اگر بازیکنی حرفی به من زده اعتماد دارم که از روی صداقت گفته است. هر رسانه ای آماری بخواهد می‌توانم در اختیارش بگذارم اما زمانی که لیست بسته شد دیگر می‌خواهم با داشته ها جلو برویم. می‌خواهم که با کمک شما به این گروه اعتماد و از آن حمایت شود.

وی گفت: وقتی لیست تیم ملی اعلام شود آنهایی که بیرون هستند ناراضی هستند و همه رضایت ندارند. اما من معتقدم که اگر زمانی در یک محیط کاری همه را بخواهی راضی نگه دارید محکوم به شکست می‌شوید. از نظر فنی خیلی برای بازیکن سخت است که وقتی مربی عوض می‌شود تکنیکی را با تغییر مربی تغییر دهد و با سیستم جدید مطابق شود و زمانی که فیلم آن بازی پخش می‌شود افتخار کند که این بازی تیم ملی من است.

فرناندز گفت: این الزام وجود دارد که به یک شاگرد بگویم در چه شرایطی قرار دارد. برای یک مربی سخت است که به یک بازیکن بگویم که از لیست حذف شده اما باز هم معتقدم باید گفت. اعتقاد دارم زمانی که لیست اعلام شد به داشته ها توجه شود نه به آنهایی که از لیست خط خورده‌اند. من به این تیم باور دارم که تیم ملی هیچ گاه هدفش را گم نمی‌کند و هدف اصلی موفقیت در قهرمانی آسیا است.

ادامه دارد…

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.