stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 404507
  • 03 آذر 1400 - 11:04
0

سانحه رانندگی در اسلام آبادغرب ۲ کشته به جا گذاشت

سانحه رانندگی در اسلام آبادغرب ۲ کشته به جا گذاشت
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ «کیخسرو دستغیب» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: این حادثه صبح امروز چهارشنبه سوم آذر در کمربندی “اسلام آبادغرب” به سمت “سرپل ذهاب” رخ داد که یک دستگاه کامیون از جاده منحرف و واژگون شد.

وی ادامه داد: در این حادثه راننده کامیون در همان صحنه حادثه و فرد سرنشین نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

سرهنگ دستغیب در پایان ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه را علت وقوع این حادثه مرگبار اعلام کرد.

اشرار قمه کش در کرمانشاه با اقتدار پلیس زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سه شرور قمه کش که در یکی از محلات شهر کرمانشاه اقدام به عربده کشی و درگیری با شهروندان کرده بودند، خبر داد و گفت: پس از اعلام یک مورد قمه کشی و اخلال در نظم عمومی توسط چند شرور در چهارراه ارشاد کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ “علیرضا دلیری” ادامه داد: ماموران گشت یگان امداد و کلانتری ۲۰ حافظیه با دریافت این گزارش وارد عمل شده و با حضور در محل مشاهده کردند سه شرور قمه به دست در حال عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد هستند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس با دیدن این صحنه به سرعت وارد عمل شده و مقتدرانه نسبت به خلع سلاح و دستگیری هر سه نفر اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به خسارتی که سه شرور به خودروی یکی از شهروندان وارد کرده بودند، از معرفی آن ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

وی در پایان مبارزه با اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را از مهمترین برنامه های پلیس برشمرد و گفت: اجازه نمی دهیم عده ای به هر انگیزه و بهانه ای در نظم و امنیت عمومی اخلال ایجاد کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.