stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 404451
  • 02 آذر 1400 - 17:08
0

فعالیت ۱۴۰ گروه پلیس پیشگیری برای مقابله با سرقت در تهران

فعالیت ۱۴۰ گروه پلیس پیشگیری برای مقابله با سرقت در تهران
قلم | qalamna.ir :

از پلیس تهران، سردار حسین رحیمی روز سه‌شنبه افزود: در نتیجه اقدامات انجام شده در این طرح، سرقت منزل در هفته گذشته نسبت به هفته قبل تر آن کاهشی ۳۳ درصدی داشته که این نشان می دهد طرح نتیجه بخش است.

وی ادامه داد: بین هفت تا ۱۰ هزار معتاد متجاهر در پایتخت داریم که باید ظرفیت برای پذیرش و نگهداری از آنها و همچنین بازپروریشان فراهم شود.

رحیمی گفت: پلیس حتی مسئولیت قانونی برای جمع آوری معتادان متجاهر ندارد؛ اما ما این افراد را جمع می‌کنیم.

وی اضافه کرد: همانطور که بارها اعلام کردیم پلیس می تواند در مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت این افراد را جمع‌آوری کند اما یکی از مسائل مهم محل نگهداری آنها است که باید دیگر دستگاه‌ها در این زمینه به وظایف خود عمل کنند.

ترافیک تهران ۱۵ درصد کاهش یافت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با توجه به توصیه اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد حل علمی مشکل ترافیک در کلان شهرها و بخصوص تهران، ما تمام توان خود را به کار می‌گیریم تا راهی برای روان‌سازی ترافیک بیابیم؛ البته در مورد ترافیک همان طور که بارها گفته شده دستگاه‌های مختلفی مسئول هستند.

وی با بیان اینکه در چند روز گذشته حدود ۴۰۰ نفر از مأموران پلیس پیشگیری و دیگر پلیس‌های تخصصی به حوزه مدیریت ترافیکی ورود کرده و از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به ماموران راهور کمک می‌کند، افزود: طی این روزها با اقدامات انجام شده حدود ۱۰ درصد از بار ترافیکی صبحگاهی و حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد از بار ترافیکی عصر گاهی کاسته شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار امیدواری کرد که مردم نیز همکاری بیشتری با نیروهای پلیس داشته باشند و دیگر دستگاه ها نیز به وظایف خود عمل کنند.

رحیمی درباره افزایش کلانتری‌ها در تهران گفت: این موضوع مصوبه شورای عالی امنیت کشور است و مقرر شد که از ۱۱ سال پیش حداقل ۴۰ کلانتری در تهران به بهره‌برداری برسد اما اقدامی در این خصوص انجام نشد.

فرماده انتظامی تهران بزرگ از شهرداری و استانداری تهران، وزارت راه و مسکن و شهرسازی و دیگر دستگاه‌ها خواست تا به کمک نیروی انتظامی آمده و اقدامات اثر گذاری را در این خصوص انجام دهند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.