stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 404419
  • 02 آذر 1400 - 12:16
1

کشف بیش از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان

کشف بیش از یک تن موادمخدر در سیستان و بلوچستان
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری پلیس، سردار احمد علی گودرزی در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت باند حرفه‌ای قاچاق در منطقه مرزی اسفندک مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، محل اختفای قاچاقچیان مشخص و در راستای مقابله با سوداگران مرگ، مرزبانان هنگ مرزی سراوان با اعزام تیم عملیاتی، منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار داده و با رعایت کامل ملاحظات امنیتی موفق شدند محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار گودرزی تصریح کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند موادمخدر را به وسیله یک دستگاه خودرو و یک موتورسیکلت وارد کشور کنند به محض مشاهده مرزبانان، اقدام به تیراندازی به سمت آنان کرده که مرزبانان نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده که به علت حجم زیاد آتش مرزداران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته، عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو و موتورسیکلت و برجا گذاشتن محموله موادمخدر از محل متواری شدند.

وی یادآور شد: مرزبانان دلاور هنگ مرزی سراوان در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت، یک تن و ۳۵۰ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا ضمن قدردانی از زحمات و تلاش مرزبانان استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مرزهای ایران اسلامی برای سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگری ناامن‌تر است و با اقدامات غیرقانونی در مناطق مرزی به شدت مقابله و برخورد می‌شود.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.