stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 404417
  • 02 آذر 1400 - 12:15
0

سارق ۱۶۰ راس گوسفند توسط پلیس کرمانشاه دستگیر شد

سارق ۱۶۰ راس گوسفند توسط پلیس کرمانشاه دستگیر شد
قلم | qalamna.ir :

 سردار «علی اکبر جاویدان» روز سه‌شنبه به خبرنگار گفت: پس از وقوع سرقت‌های متعدد احشام در روستاهای “اسلام آبادغرب” رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی “اسلام آبادغرب” در تحقیقات گسترده موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از سارقان سابقه دار در شهر “گیلانغرب” که به اتهام سرقت مسلحانه هم تحت تعقیب قرار داشت، شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: ماموران “اسلام آبادغرب” پس از شناسایی مخفیگاه این سارق سابقه دار، هماهنگی های لازم را با پلیس “گیلانغرب” به عمل آورده و در عملیاتی حساب شده، پس از مدتی تعقیب و گریز موفق به دستگیری وی شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۴۰ فقره سرقت احشام و ربودن ۱۶۰ راس گوسفند با همکاری یک نفر دیگر در شهرستان اسلام آبادغرب اعتراف کرد.

وی در پایان با اشاره به شناسایی دیگر سارق متواری و تلاش برای دستگیری وی، از توقیف خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به سارقان خبر داد و گفت: فرد دستگیر شده نیز به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

اعتیاد و اذیت و آزار خانواده انگیزه‌ای برای قتل برادر در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری نوجوان ۱۵ ساله ای خبر داد که به خاطر اعتیاد و اذیت و آزارهای برادر ۲۴ ساله اش با شلیک گلوله به زندگی وی پایان داد.

سرهنگ “محمدرضا یاری” اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به قتل در روستای “چقاکبود” اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد تیراندازی از سوی نوجوان ۱۵ ساله ای به سمت برادر ۲۴ ساله خود و زمانی که وی در خواب بوده اتفاق افتاده و مرگ او را رقم زده است.

سرهنگ یاری با اشاره به متواری شدن عامل تیراندازی، افزود: کارهای اطلاعاتی و تخصصی پلیس برای یافتن نوجوان ۱۵ ساله با توجه به کم سن و سال بودن وی و اینکه احتمال هر اقدام احساسی و غیرقابل جبران دیگری از سوی او می رفت به سرعت آغاز شد.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی در گام بعدی ضمن تماس با قاتل متواری توانستند اعتماد وی را جلب و با کمک ریش سفیدان و معتمدان محلی، این شخص را متقاعد کنند که خود را به پلیس معرفی کند.

وی تصریح کرد: نوجوان ۱۵ ساله پس از تسلیم خود به پلیس در بازجویی ها ضمن اعتراف به تیراندازی، انگیزه اش را از این کار اعتیاد و اذیت و آزارهای برادرش برای اعضای خانواده عنوان کرد.

سرهنگ یاری در پایان با اشاره به کشف اسلحه شکاری که تیراندازی به وسیله آن انجام شده بود، از تشکیل پرونده ای در این خصوص و معرفی قاتل دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.