stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 404327
  • 01 آذر 1400 - 19:35
1

دانشگاه علمی کاربردی قضایی نباید با جهاد دانشگاهی ادغام شود

دانشگاه علمی کاربردی قضایی نباید با جهاد دانشگاهی ادغام شود
قلم | qalamna.ir :

یک دانشجوی رشته حقوق: امروز دادستان محترم عمومی و انقلاب استان همدان درباره خبر انحلال دانشگاه علمی کاربردی قضایی گفته که به هیچ عنوان دانشگاه علمی کاربردی قضایی منحل نخواهد شد اما ممکن است این مرکز با جهاد دانشگاهی ادغام شود.

چند نکته از دیدگاه ما دانشجویان این رشته در دانشگاه علمی کاربردی قوه قضاییه اهمیت بسیار دارد که می خواهم درباره آن بپردازم. ابتدا اینکه با شنیدن چنین خبری ما دانشجوها دیگر روح و روان برای مان نمانده است و نسبت به چنین اقدامی مضطربیم اما سوال داریم از مسئولین محترمی که این تصمیم اشتباه را گرفته اند؛ آیا بنظر شما که جهاد دانشگاهی یک دانشگاه تخصصی رشته های کارو دانش، فنی و هنر است چگونه می تواند درباره رشته حقوق که یک رشته بسیار پیچیده است در نوع خود موثر عمل کند؟ درحالی که جهاددانشگاهی هیچ زمینه تدریس و تخصص لازم برای تدریس رشته های حقوقی را در سراسر کشور ندارد.

دانشگاه علمی کاربردی قوه‌قضاییه کشور یک دانشگاه تخصصی رشته های حقوق است و اساتید مربوطه آن نیز از مقامات قضایی و حقوقدانان کشوراند که با توجه به این مهم خروجی چنین دانشگاهی به مراتب تاثیرگذار تر و بار علمی بیشتری نسبت به دانشگاه های دیگر دارد. از طرفی تصور کنید دانشجویی که چند سال است در این دانشگاه تحصیل کرده چرا باید مدرک تحصیلی خود را از دانشگاهی غیر از دانشگاه تخصصی حقوق دریافت کند؟

بعنوان یک دانشجوی رشته حقوق در دانشگاه علمی کاربردی قوه قضاییه در استان همدان از آیت الله اژه ای ریاست محترم قوه قضاییه تقاضامندم که نسبت به ادغام این دانشگاه با جهاد دانشگاهی ورود کرده و مانع این جابجایی اشتباه شوند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.