stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 404321
  • 01 آذر 1400 - 18:46
1

برگزاری طرح انتظامی- ترافیکی زمستان ۱۴۰۰ در فارس

برگزاری طرح انتظامی- ترافیکی زمستان ۱۴۰۰ در فارس
فارس_ مراسم افتتاحیه طرح انتظامی- ترافیکی ویژه زمستان 1400 با حضور فرمانده انتظامی استان فارس و مسئولان سایر دستگاه های مربوطه در شیراز برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

سردار ” رهام بخش حبیبی” فرمانده انتظامی استان فارس در این مراسم که در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز برگزار شد، اظهار داشت: کلیه مسئولان و دست اندرکاران حوزه ترافیک، برنامه ریزی های لازم برای پیشگیری از آسیب ها و حوادث رانندگی در جاده های استان را انجام داده اند.

وی ادامه داد: طرح انتظامی – ترافیکی ویژه زمستان ۱۴۰۰ با همکاری و مشارکت پلیس و سایر دستگاه های مرتبط از جمله راهداری، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و … از امروز اول آذر ماه آغاز خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: همچنین در اجرای این طرح، روزانه بیش از ۷۰ تیم گشت پلیس راه و راهور در جاده ها حضور دارند و ترددهای جاده ای را کنترل می کنند.

سردار حبیبی افزود: با همت و تلاش همه مسئولان و اجرای این طرح، امیدواریم که شاهد کاهش تلفات و حوادث رانندگی باشیم و بتوانیم خدمات مضاعفی به مردم ارائه دهیم.

سردار حبیبی با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی در حوزه راهنمایی و رانندگی، افزود: بالغ بر ۵۰ درصد از آسیب های رانندگی به دلیل نداشتن فرهنگ رانندگی به وقوع می پیوندد که در راستای افزایش این فرهنگ همه باید به سهم خود تلاش کنند.

وی از کلیه نهادهای دخیل در اجرای طرح زمستانه پلیس تقدیر و تشکر کرد و در پایان این مراسم، رژه خودروهای پلیس و سایر ارگان های دخیل در طرح زمستانه با نظم خاصی برگزار شد.
 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.