stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 404281
  • 01 آذر 1400 - 12:22
0

فرمانده ناجا: نخبگان طرح‌های علمی خود را برای کاهش ترافیک ارائه دهند

فرمانده ناجا: نخبگان طرح‌های علمی خود را برای کاهش ترافیک ارائه دهند
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار سردار حسین اشتری روز دوشنبه در رزمایش طرح ترافیکی زمستان ۱۴۰۰ که با حضور سازمان های مسئول در حوزه ترافیک در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، با ابراز امیدواری از اینکه در زمستان ۱۴۰۰ با همت همه مسوولان شاهد کمترین تصادفات و تلفات جاده ای باشیم، اظهار داشت: یکی از خواسته ها و دغدغه های مقام معظم رهبری این است که تصادفات به حداقل خود برسد بر همین اساس تمام سعی و تلاش همکاران ما در نیروی انتطامی بر این دستور استوار است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، با تاکید بر اینکه همه دستگاه های مسوول دست در دست هم داده اند تا خواسته رهبری عملیاتی شود، خاطرنشان کرد: ما اگر بتوانیم کاری کنیم یک نفر کمتر کشته شود و تصادفات در جاده ها کاهش پیدا کند کار بزرگی انجام داده ایم.

وی افزود: مطابق آمارهای ارایه شده تلفات اندکی کاهش یافته که باید این امر باید با همت دستگاه های مختلف در حوزه راه و ترافیک ارتقا یابد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با نخبگان علمی به بحث ترافیک و موضوعاتی که در ترافیک پیش می آید اشاره کرده و خواستار رفع آنها از راه های علمی شدند، تصریح کرد: ما هم از نخبگان کشور استمداد می طلبیم که طرح های جدید خود بر اساس تکنولوژی روز را ارایه دهند تا شاهد کاهش ترافیک بخصوص در شهرهای بزرگ مانند تهران باشیم.

وی با بیان اینکه راهکارهای خوبی می توان برای این امر پیدا کرد، یادآور شد: نیروی انتطامی با کمک همه دستگاه ها و هوشمندسازی طرح ها می تواند این مهم را بخوبی انجام دهد.

فرمانده ناجا تاکید کرد: اهمیت اجرای طرح زمستانی به دلیل اینکه کشور با شرایط جوی در وضعیت نامساعد قرار می گیرد بسیار برجسته است که حضور مستمر و برنامه ریزی شده همه سازمان های مرتبط را می طلبد.

سردار اشتری در بخشی دیگر از سخنان خود به شناسایی نقاط حادثه خیز اشاره کرد و گفت: این کار سنوات قبل انجام شده و مشکل بخشی از نقاط برطرف شده است اما بخش عمده ای باقی مانده که به همت همه حل خواهد شد.

وی به مردم هم توصیه کرد: مردم دقت کنند در وضعیت و شرایط خاص جوی پیش روی ما در زمستان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و اگر ضروری است ضمن خمره داشتن تمام تجهیزات لازم به توصیه ها توجه کنند تا سفر بی خطر داشته باشند.  

سردار اشتری تشریح کرد: بیش از ۶۰ هزار نفر نیروی انتظامی در این مسیرها حضور دارند که ضمن خدمتگزاری، مراقبت لازم را به خرج می دهند. امیدواریم به لطف و عنایت الهی و هماهنگی خوب امروز در کشور در دولت سیزدهم آینده بسیار خوبی را با کمترین تصادفات داشته باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.