stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 404276
  • 01 آذر 1400 - 12:18
2

وزیر راه: تا ۲ سال آینده هیچ نقطه حادثه خیزی در کشور نخواهیم داشت

وزیر راه: تا ۲ سال آینده هیچ نقطه حادثه خیزی در کشور نخواهیم داشت
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار رستم قاسمی روز دوشنبه در رزمایش طرح ترافیکی زمستان ۱۴۰۰ که با حضور سازمان های مسئول در حوزه ترافیک در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، خاطرنشان کرد: سال گذشته در نقاط حادثه‌خیز اقدامات مناسبی انجام شد.

وی تاکید کرد: امروز باتوجه به وضعیت کشور در حوادث غیر قابل پیش بینی،  تلاش می کنیم با همکاری وزارت راه با سازمان ناجا به ساخت و اصلاح جاده ها بپردازیم.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: چنانچه در سال‌های گذشته در مناطق حادثه خیز کارهایی انجام داده ایم بنا داریم تا ۲ سال آینده با کمک شهرداری ها و نیروی انتظامی هیچ نقطه حادثه خیزی در کشور نداشته باشیم.  

وزیر راه و شهرسازی در ادامه سخنان خود ضمن تبریک هفته بسیج به همه بسیجیان، یادآور شد: نیروی انتظامی امروز در همه ابعاد کشور مسوولیت دارد و به خوبی ایفای مسوولیت کرده است ضمن اینکه در مبارزه با اشرار و دفاع موثر از انقلاب اسلامی همواره در صحنه بوده و به همین دلیل شهدای عزیزی را نثار کرده است.

وی افزود: نیروی انتظامی در سخت ترین شرایط بوده و هست و با عملکرد خوب ناجا، در سال گذشته شاهد کاهش تلفات جاده ای بودیم که همین امر حکایت از تلاش آنان دارد.

قاسمی خاطرنشان کرد: امروز راهداری کشور  با ۳۰ هزار نفر جمعیت و هزاران راهدارخانه در سراسر کشور در خدمت نیروی انتظامی است و به استقبال زمستان می‌رود زیرا مصمم هستیم کمک بزرگی به کاهش تصادفات کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.