stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 404228
  • 01 آذر 1400 - 11:36
1
رئیس شورای شهر بندرعباس:

خدمات دهی مناسب به شهروندان در هنگام وقوع بلایای طبیعی در اولویت کاری شهرداری باشد

خدمات دهی مناسب به شهروندان در هنگام وقوع بلایای طبیعی در اولویت کاری شهرداری باشد
هرمزگان/قلمنا- رئیس شورای شهر بندرعباس در سیزدهمین جلسه علنی شورای شهر بندرعباس ضمن عرض تسلیت درگذشت آقای بهادری همکار شهرداری و تبریک هفته بسیج گفت: بسیجی کسی است که بی منت جان خود را در راستای پاسداری از اسلام فدا می کند.
قلم | qalamna.ir :

فاطمه جراره بیان داشت: باید آموزش های لازم در خصوص مواجهه با هر گونه بلایای طبیعی خصوصا زلزله به مردم داده شود تا به هنگام وقوع زلزله مردم به کمک بیایند و شاهد آسیب دیدگی های کمتری باشیم.

وی اظهار کرد: مقاوم سازی ساختمان های شهر بندرعباس از ضروریات است و شهرداری قبل از اجرای پروژه ها باید مطالعات دقیقی انجام دهد که موقعیت اجرای پروژه بر روی گسل زلزله نباشد.رئیس شورای شهر بندرعباس رئیس شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: از شهرداری و مدیریت بحران درخواست داریم اگر مسیر های گسل زلزله در شهر بندرعباس را شناسایی کرده اند، قبل از صدور پروانه های ساختمانی مطالعات آن انجام شود.

وی عنوان کرد: شهرداری تا قبل از وقوع هرگونه بحران احتمالی، کمبود تجهیزات خود را به شورا اعلام تا نسبتبه تامین بودجه آن اقدام شود و این آمادگی باید در شهرداری وجود داشته باشد تا در ساعات اولیه وقوع زلزله بتوانند خدمات دهی مناسبی را به شهروندان ارایه دهند.

فاطمه جراره گفت: ما متوجه شدیم در اجرای پروژه ها در محدوده امامزاده پنجعلی مطالعات دقیقی صورت نگرفته  و بسیاری از پروژه‌های شهرداری به آن مسیر کشیده شده است.

وی تصریح کرد: سلامت شهروندان اولویت اول ما است و نداشتن ماشین‌آلات و تجهیزات توسط شهرداری برای مواقع اضطراری بسیار نگران‌ کننده و لازم است مشکلات در این زمینه فورا به شورا اعلام تا نسبت به رفع آن تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

رئیس شورای شهر بندرعباس در پایان گفت: اعضای شورای ششم و شهردار جدید بندرعباس با دغدغه ای که دارند همکاری لازم را با مدیریت بحران استانداری و سایر ارگانها برای رفع مشکلات شهر بندرعباس خواهند داشت.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.