stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 404128
  • 30 آبان 1400 - 12:18
1

کاظمی‌پور: برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها باید حریم و شأن آنها حفظ شود

کاظمی‌پور: برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها باید حریم و شأن آنها حفظ شود

سرپرست معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های پارالمپیک توکیو گفت: در حال بررسی زیرساخت‌های موجود هستیم تا برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها، حریم و شأن آنها حفظ شود.

قلم | qalamna.ir :

مریم کاظمی پور در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های پارالمپیک توکیو، اظهار کرد: یکی از برنامه های پیش روی وزارت ورزش و جوانان با توجه به بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۲، حضور قدرتمندانه‌تر از دوره های پیشین بوده تا مسیر را برای اهتزاز پرچم ایران در سایه حجاب و عفاف فراهم کنیم. یکی از سیاست های وزارت ورزش حمایت از تمام تیم‌های پارالمپیکی است که امیدوارم با حفظ رنکینگ و توسعه مدیریت، به موفقیت برسیم.

او همچنین در خصوص شکایت فدراسیون فوتبال اردن از یک ملی‌پوش فوتبال زنان ایران گفت: اقدامی توسط فدراسیون فوتبال اردن شده و نامه‌ای به AFC ارسال شده است، البته به قطار در حال حرکت سنگ می‌زنند و تیم ملی فوتبال بانوان ما پس از موفقیت در دور اول رقابت‌های انتخابی قهرمانی آسیا در مظان این گونه مسائل با کوته‌نظری‌های رخ داده، قرار گرفته است. با گذشت ۲۱ روز هنوز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و سایر نهادهای ذی‌ربط هیچ اقدام رسمی صورت نگرفته است‌.

کاظمی پور اضافه کرد: مستندات فدراسیون فوتبال و ایفمارک حق اعتراض را باقی نگذاشته و از تمام صحبت‌ها برائت شده است. امیدواریم در رقابت‌های قاره هم بانوان ایرانی بدرخشند و دوباره اخبار خوشی را از بانوان بشنویم.

سرپرست معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان همچنین در خصوص موضوع ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیز گفت: این موضوع در کارگروه‌های خاص وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال در حال بررسی‌ است. البته در حال بررسی زیرساخت‌های موجود هستیم تا برای ورود بانوان به ورزشگاه‌ها، حریم و شأن آنها حفظ شود.

وی در پایان افزود: برنامه‌هایی داریم تا با کمک شرکت توسعه و فدراسیون فوتبال، زیر ساخت های لازم را در استادیوم های در حال ساخت ایجاد کنیم تا بانوان با صیانت از حریم و امکانات ویژه بتوانند در استادیوم‌ها حاضر شوند. هرگونه تصمیم نهایی هم از طریق وزارت ورزش و جوانان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.