stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
  • کد خبر : 404038
  • 29 آبان 1400 - 23:45
1
استاندار همدان:

ارائه خدمات در ادارات استان همدان منوط بر تزریق واکسن باشد

ارائه خدمات در ادارات استان همدان منوط بر تزریق واکسن باشد
همدان- قلمنا- استاندار همدان با تاکید بر اینکه طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا در استان، هم‌زمان با سراسر کشور برگزار و انجام می‌شود‌، گفت: باید ارائه خدمات در دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، منوط بر تزریق واکسن باشد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تبریک خدمت همه مردم بالاخص بسیجیان، گفت: بسیج به عنوان نیرویی مخلص و مومن از دفاع مقدس و بعد از آن تا سازندگی و حتی مبارزه با کرونا بسیار تاثیر گذار بوده است.

وی با بیان اینکه وضعیت شیوع کرونا در استان تثبیت و در حال بهبودی است، اما برای حفظ شرایط موجود باید پروتکل‌ها رعایت شوند، مطرح کرد: عادی انگاری شیوع کرونا در استان را گسترش می‌دهد، رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد کرونا ضروری است.
استاندار همدان ادامه داد: رسانه های استان اقدامات موثری در جهت پیشگیری، مقابله با کرونا و تشویق و ترغیب مردم استان به تزریق واکسن انجام داده‌ که قابل تقدیر است.
قاسمی فرزاد با بیان اینکه برای کاهش روند شیوع کرونا و جلوگیری از مرگ و میر، در راستای ترغیب مردم به تزریق واکسن تلاش شود، تاکید کرد: کارمندان دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان و بانک‌های استان، واکسن کرونا را تزریق کنند.
این مسئول در ادامه صحبت های خود تاکید کرد: باید ارائه خدمات در دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، منوط بر تزریق واکسن باشد.

استان همدان در تزریق واکسن کرونا در رتبه نهم کشوری قرار دارد

وی با بیان اینکه بخشداران و دهیاران استان مردم را به تزریق واکسن کرونا ترغیب کنند، اعلام کرد: استان همدان در تزریق واکسن کرونا در رتبه نهم کشوری قرار دارد.
استاندار همدان در ادامه خاطرنشان کرد: طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا در استان، هم‌زمان با سراسر کشور برگزار و انجام می‌شود‌.

وی در پایان تاکید کرد: تجهیز مدارس استان به نصب تهویه در کلاس‌های درسی ادامه یابد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.