stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 404028
  • 29 آبان 1400 - 23:27
1

عزم مسوولان برای حل مشکلات کوی فردوس/ احداث ۶ واحد تجاری جدید در منطقه

عزم مسوولان برای حل مشکلات کوی فردوس/ احداث ۶ واحد تجاری جدید در منطقه
همدان- قلمنا- فرماندار همدان با بیان اینکه عزم جزم مسئولان برای حل مشکلات کوی فردوس باعث شد امروز شاهد رفع برخی از آن ها و برخورداری مردم این منطقه از نیازهای اساسی و خدمات شهری باشیم، گفت: متاسفانه علیرغم جانمایی و احداث حدود 600 واحد مسکونی برای این منطقه پیش بینی نشده بود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، محمدعلی محمدی در کارگروه امور زیربنایی و تأمین مسکن، با بیان اینکه ایرادات فنی نظام مهندسی ساختمان و عدم صدور پایان کار، عدم برخورداری از خدمات شهری، زیرساخت های بهداشتی، اجتماعی و خدماتی مورد نیاز باعث بروز مشکلات متعددی در این منطقه و حضور و بازدیدهای مکرر مسئولان شده بود، با اشاره به عدم تحویل این منطقه به شهرداری همدان جهت ارایه خدمات شهری اظهار کرد: طی قرارداد بین راه و شهرسازی و شهرداری همدان این سایت مسکونی تحویل شهرداری شد که به تبع آن از خدمات شهری برخوردار گردید.

وی با بیان این موضوع افزود: با جابجایی یک واحد نانوایی از سطح شهر به این منطقه با مجوز عرضه دو نوع نان، هم اکنون دو واحد نانوایی در این منطقه فعال شده است.

فرماندار همدان در این راستا تصریح کرد: برقراری خدمات اتوبوسرانی، تاکسیرانی، اصلاح ایستگاه و مسیر را از جمله دیگر خدمات ارایه شده به این منطقه برشمرد و بیان کرد : ضمن نصب علایم راهنمایی مورد نیاز، احداث سرعت کاه نیز در دستور کار کارگروه ترافیک قرار دارد.

محمدی در ادامه، از احداث ۶ واحد تجاری جدید در این منطقه خبرداد و اضافه کرد: مزایده ۱۲ باب واحد تجاری موجود در این منطقه نیز انجام شده و قطعات پیش بینی شده در حال واگذاری می باشد که انتظار می رود واحدهای تجاری مورد نیاز در آینده نزدیک در این منطقه راه اندازی شود.

وی افزود: پروژه دیوار کشی محدوده پشت بلوک های مسکونی و احداث و تکمیل دیوارهای داخلی مد نظر ساکنین برای ایمنی و جلوگیری از سقوط افراد اجراء و در حال حاضر به اتمام رسیده است.

فرماندار همدان با بیان اینکه فرد خیری به امور مساجد برای احداث مسجد در این منطقه اعلام آمادگی کرده بود، تصریح کرد: یک قطعه زمین نیز جهت احداث مسجد در اختیار اداره کل اوقاف و امور خیریه و هیأت امناء معرفی شده قرار گرفته است.

این مقام مسئول با بیان اینکه دو قطعه زمین نیز جهت احداث پارک در اختیار شهرداری همدان قرار گرفته، که طبق آخرین پیگیری های صورت گرفته و اظهارات مسئولین شهرداری منطقه ۳ همدان عملیات اجرایی آنها نیز به اتمام رسیده است، اظهار کرد: تأمین زمین منتخب جهت احداث فضای آموزشی و تحویل آن به آموزش و پرورش و همچنین تأمین فضای سبز از زمین مذکور توسط شهرداری و تعیین تکلیف پایان کار واحدهای مسکن مهر توسط اداره کل راه و شهرسازی در دست پیگیری است.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.