stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
  • کد خبر : 404022
  • 29 آبان 1400 - 11:42
0

هواداران باید به صورت یکسان به ورزشگاه‌ها بروند

هواداران باید به صورت یکسان به ورزشگاه‌ها بروند
اصفهان_ سرپرست مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن گفت: همه هواداران باید به صورت یکسان به ورزشگاه‌ها بروند نه این‌که یک تیم خاص این کار را انجام دهد و یک تیم نتواند از این شرایط استفاده کند.
قلم | qalamna.ir :

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن گفت: همه هواداران باید به صورت یکسان به ورزشگاه‌ها بروند نه این‌که یک تیم خاص این کار را انجام دهد و یک تیم نتواند از این شرایط استفاده کند.

فرشاد دادفر در گفت‌وگو با ایسنا درباره نتایج ذوب‌آهن در لیگ برتر و وضعیت باشگاه اظهار کرد: برنامه خیلی خوبی را هیات مدیره کارخانه و هیات مدیره باشگاه از مرداد ماه شروع کرد و اولین تیمی بودیم که تمرینات‌مان را شروع کردیم. تمرینات منسجم دنبال شد و ۱۲ بازی دوستانه پیش از لیگ انجام دادیم. آقای تارتار بسیار تلاش می‌کند و نشان داده که برای کارش وقت می‌گذارد و عاشق کارش است. او همه چیز را تحت کنترلش داد و چنین مربی‌ای می‌تواند موفق باشد.

او ادامه داد: باید از هیات مدیره کارخانه تشکر کنم که همیشه پشتیبان ما بودند و آقای مهندس یزدی زاده و آقای یزد خواستی کنار ما هستند و همه دست به دست هم دادیم که در تمام رشته‌ها بتوانیم موفق باشیم. در لیگ دو و میدانی نائب قهرمان شدیم، در لیگ برتر والیبال بانوان پیروزی خیلی خوبی مقابل پیکان به دست آوردیم، در فوتبال بانوان در رده دوم قرار داریم و خداراشکر در والیبال نشسته هم به همین شکل است. خداراشکر جایگاه‌های خوبی را به دست آوردیم و تلاش همه ارکان باشگاه این است که به موفقیت برسیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن درباره حضور هواداران در ورزشگاه و آمادگی ورزشگاه‌ها گفت: حضور هواداران در ورزشگاه‌ها می‌تواند اتفاق بیفتد. من متعجب شدم هواداران در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند چون قرار بود فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان ستاد کرونا در ورزش یک پروتکل برای حضور هواداران مشخص کند و به باشگاه‌ها ابلاغ کنند تا ورزشگاه‌هایی که آمادگی دارند و باشگاه‌ها تمهیدات لازم را بیندیشند و از حضور هواداران بهره مند شوند.

او اضافه کرد: همه هواداران عاشق این هستند که تیم‌شان را تشویق کنند و به نظر من بهتر بود آن پروتکل به باشگاه‌ها ارسال می‌شد و یک هفته وقت داده می‌شد تا ببینند نقاط ضعف و قوت‌شان کجاست. همه هواداران باید به صورت یکسان به ورزشگاه‌ها بروند نه این‌که یک تیم خاص این کار را انجام دهد و یک تیم نتواند از این شرایط استفاده کند. باید آیین نامه کلی بیاید و ما هم آن شرایط را فراهم کنیم.

دادفر درباره تغییر ورزشگاه پیش از بازی ذوب‌آهن و پدیده گفت: این تغییرات برای وجهه لیگ خوب نیست. یک مبحثی به نام تصویر سازی ذهنی وجود دارد و مربی و کادرفنی تیم ورزشکار را برای بازی در آن شرایط آماده می‌کند و این‌ها مواردی است که در موفقیت تیم خیلی مهم است. این‌که یک دفعه در دقایق آخر محل ورزشگاه عوض می‌شود برای هیچ تیمی خوب نیست و زیبنده لیگ برتر نیست.  

او درباره تبلیغات محیطی و چگونگی درآمد از آن گفت: فعلا برای دور دوم مذاکرات مدیران مالی را خواستند و امروز نوبت ما شده است و مسئولان ما به سازمان لیگ می‌روند. هر باشگاهی شرایطی را می‌خواهد که صلاح خودش باشد. ما هم در این زمینه باید ببینیم خروجی جلسه چه خواهد بود و آنچه که صلاح باشگاه ذوب‌آهن است را انجام می‌دهیم. این حق طبیعی ماست که در این خصوص تصمیم گیری کنیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ذوب‌آهن در پایان در رابطه با جایگاه ذوب‌آهن در پایان لیگ بیان کرد: بازیکنان، اعضای تیم و مدیریت این عزم و اراده را دارند که نتیجه خوبی کسب شود. باید کار و تلاش سخت انجام دهیم و همه‌مان عهد بستیم و هم قسم شدیم که تا لحظه آخر برای هواداران و کارگران کارخانه کار و تلاش کنیم و دل آن‌ها را شاد کنیم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.