stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 404015
  • 29 آبان 1400 - 17:35
0
رییس اداره بهزیستی کاشان خبر داد؛

مهمترین دلایل طلاق را اعتیاد، عدم مسئولیت پذیری و خیانت

مهمترین دلایل طلاق را اعتیاد، عدم مسئولیت پذیری و خیانت
اصفهان_ رییس اداره بهزیستی کاشان از جمله مهمترین دلایل طلاق را اعتیاد، عدم مسئولیت پذیری و خیانت برشمرد و گفت: روزانه هشت تا ۱۰ مورد در سامانه تصمیم توسط شهروندان کاشانی ثبت نام می‌شوند.
قلم | qalamna.ir :

ام البنین متقی نژاد بعد از ظهر شنبه در جلسه کمیته پیشگیری، کنترل و کاهش طلاق شهرستان کاشان با اشاره به اینکه آسیب‌های اجتماعی در نهایت به اداره بهزیستی برمی گردد، اظهار داشت: اعتیاد و طلاق مهمترین آسیب‌های اجتماعی شهرستان کاشان هستند.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه تصمیم در سطح کشور ابراز داشت: افرادی که به هر دلیل در زندگی خواهان طلاق هستند در این سامانه ثبت نام و سپس به مراکز مشاوره مورد تأیید بهزیستی معرفی می‌شوند.

رئیس اداره بهزیستی کاشان با بیان اینکه طلاق علل مختلفی در بین خانواده‌های کاشانی دارد، تصریح کرد: خوشبختانه برخی از مواردی که زوجین به دلایل مختلف خواهان طلاق هستند با صلح و سازش طرفین از این امر جلوگیری می‌شود که این موضوع اهمیت ریش سفیدی و پادرمیانی بزرگان فامیل را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بین پنج تا هشت درصد متقاضیانی که به سامانه تصمیم مراجعه می‌کنند، منجر به صلح می‌شود، تاکید کرد: بسیاری از خانواده‌ها قبل از مراجعه به این سامانه به نوعی دچار طلاق عاطفی شده‌اند و عملاً تأثیر مشاوره در این برهه از زمان آنچنان مؤثر نیست.

متقی نژاد از جمله مهمترین دلایل طلاق را اعتیاد، عدم مسئولیت پذیری و خیانت برشمرد و افزود: روزانه هشت تا ۱۰ مورد در سامانه تصمیم توسط شهروندان کاشانی ثبت نام می‌شوند.

وی بچه‌های طلاق را یک آسیب جدی از فرایند طلاق بین زوجین دانست و گفت: لازم است متولیان فرهنگی و مسئولین تصمیم‌گیرنده عزمی جدی برای مقابله با این معضل و آسیب اجتماعی داشته باشند.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.