stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 404002
  • 29 آبان 1400 - 17:04
0

دستور استاندار کرمان برای بررسی فوت یک جوان

دستور استاندار کرمان برای بررسی فوت یک جوان
قلم | qalamna.ir :

علی زینی وند روز شنبه در نشست ستاد استانی کرونا خطاب به فرماندار شهرستان کرمان گفت: باید حتما این موضوع بررسی شود که چرا به این خودروهای غیراستاندارد با این شیوه خطرناک مجوز (این اقدامات) دادند و ریشه این کار باید مشخص شود.

استاندار کرمان با اشاره به انتشار تصاویر دلخراش مرگ این جوان حین انجام حرکات نمایشی با خودرو در نزدیکی پیست اتومبیلرانی در جنگل قائم شهر کرمان بیان کرد: روز گذشته تخلیه هیجانات جوانی با خودرو غیراستاندارد و با این شیوه، صحنه بسیار دلخراشی را رقم زد که باید نهایت تلاش و برنامه ریزی را به کار گرفت که شاهد چنین حوادثی نباشیم.

وی تاکید کرد: باارزش ترین چیز، حفظ جان جوانان است و اجازه نمی دهیم در مکان های غیراستاندارد جان جوانان استان به خطر بیفتد؛ لذا اگر قصوری انجام شده دستگاه ها باید ورود کنند.

انتشار فیلم مربوط به حرکات نمایشی راننده یک پراید در محوه جنگل قائم شهر کرمان عصر دیروز(جمعه) خبرساز شد؛ آنطور که در این فیلم مشاهده می شود، پس از آنکه راننده پراید ترمز دستی را می کشد، کنترل خودرو از دست می رود و جوان دیگر سرنشین پراید به بیرون پرتاب می شود و خودرو روی او می افتد.

علت مرگ این جوان شدت ضربه اعلام شده بود.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.