stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 403960
  • 29 آبان 1400 - 13:45
0

کمک به زلزله زدگان بندرعباس توسط منطقه خلیج فارس

کمک  به زلزله زدگان بندرعباس توسط منطقه خلیج فارس
هرمزگان/ قلمنا-در پی وقوع زلزله شدید در بندرعباس و خسارات مالی به روستاها ، منطقه خلیج فارس به منظور عمل به مسئولیت اجتماعی به زلزله زدگان کمک کرد.
قلم | qalamna.ir :

رئیس روابط عمومی منطقه خلیج فارس گفت : در پی وقوع زلزله شدید در بندرعباس ، منطقه خلیج فارس سریعا نسبت به تشکیل کمیته بحران با حضور مدیر، معاونین و اعضای این کمیته در شهرک مروارید اقدام کرد همچنین با هماهنگی های صورت گرفته با روسای مراکز نتقال نفت جهت اطمینان از انتقال ایمن و پایدار فرآورده ها هماهنگی های لازم صورت گرفت.

بهرام علی دوست خاطرنشان کرد : همزمان با وقوع زلزله ، مدیر و جمعی از مسئولین منطقه از ایستگاه های مخابراتی جهت و اطمینان از درسرویس بودن ایستگاه ها بازدید کردند همچنین در ادامه با اعزام اکیپی از کارکنان HSE و تعمیرات خط بازدیداز مسیر خطوط و ایستگاه های مخابراتی صورت گرفت.

وی بیان داشت : در پی وقوع زلزله تونل تنگه زاغ جاده ترانزیت بندرعباس- سیرجان ریزش و باعث مسدود شدن این جاده ترانزیتی شده بود که این منطقه با هماهنگی های صورت گرفته سریعا نسبت به اعزام نیرو و یک دستگاه لودر جهت بازگشایی جاده که تا پاسی از شب بطول انجامید اقدام کرد.

رئیس روابط عمومی منطقه خلیج فارس اظهار کرد : مدیرو جمعی از مسئولین منطقه از مناطق زلزله زده گیشان غربی و شرقی و ذر تو از توابع بخش فین که مرکز کانون زلزله هم بود بازدید کردند و هماهنگی لازم در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت جهت آواربرداری منازل تخریب شده چند دستگاه وسائط نقلیه سنگین به این مناطق اعزام کرد.

علی دوست ادامه داد : همچنین از سوی منطقه با اهداء مایحتاج ضروری به آسیب دیده گان از جمله ۲۰ شل آب معدنی ، ۴ کارتن کیک ، ۲۰ عدد کلاه گرم ، ۳۵ تخته پتو و یک رول پلاستیک برای روکش چادر جهت جلوگیری از بارندگی های احتمالی صورت گرفت. همچنین شماره حساب به همکاران علاقه مند جهت جمع آوری هدایا نقدی و کمک های سایر کارکنان اعلام شد.

انتهای پیام /

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.