stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 403630
  • 27 آبان 1400 - 11:08
0

آلومینیوم به دنبال ماندن در کورس بالای جدول/ حال ناخوش شهرخودرو!

آلومینیوم به دنبال ماندن در کورس بالای جدول/ حال ناخوش شهرخودرو!

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز (چهارشنبه) با انجام ۳ بازی آغاز می‌شود.

قلم | qalamna.ir :

هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پس از ۲ بازی تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز (پنج‌شنبه) با برگزار ۳ بازی آغاز خواهد شد که در مهم‌ترین این بازی‌ها تیم آلومینیوم اراک به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود و گل‌گهر سیرجان، مهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

*آلومینیوم اراک – نفت مسجد سلیمان، ساعت ۱۵:۰۰

آلومینیوم اراک به نسبت تیم‌های دیگر لیگ برتری شروع خوبی داشته است و موفق شد با کسب ۲ پیروزی و ۲ نتیجه تساوی، با ۸ امتیاز در  جایگاه پنجم جدول قرار گرفته است. خطیبی سرمربی آلومینیوم در این مدت روی نمایش زیبا و قابل قبول تیمش تاکید داشته است و نتایج تیمش را به نوعی به خاطر این مساله توجیه کرده است. در مقابل تیم نفت مسجد سلیمان ۲ روز زودتر از برگزاری بازی به اراک آمدند تا خود را مقابل شاگردان خطیبی آماده کنند. نفت مسجد سلیمان نیز به نسبت فصل‌های گذشته شروع خوبی داشته است و با ۵ امتیاز در رده هشتم جدول جای دارد. آلومینیوم با کسب نتیجه پیروزی در این بازی می‌تواند در کورس بالای جدول لیگ باقی بماند و با تیم‌هایی همچون استقلال و سپاهان رقابت خود را ادامه دهد.

*شهرخودرو – ذوب‌آهن، ساعت ۱۵:۰۰

تیم شهرخودرو و شاگردان اکبر میثاقیان این روزها حال و روز خوشی ندارند. این تیم با گذشت از حاشیه‌های مختلف تنها توانسته یک امتیاز به دست آورد و قعرنشین فعلی رقابت‌های لیگ برتر است. شهرخودرو با این روند احتمالا یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ یک در پایان فصل خواهد بود و باید برای فرار از این وضعیت شرایط خود را به طور کلی تغییر دهد. از طرفی دیگر شاگردان مهدی تارتار شرایط متفاوتی مثل فصل گذشته دارند و موفق شدند روزهای بهتری را برای خود رقم بزنند.

ذوب‌آهن تا اینجای کار با ۶  امتیاز در رده‌ی هفتم جدول جای دارد و می‌تواند با کسب سومین برد خود مقابل شهرخودرو، جای خود را در نیمه بالای جدول ثابت کند. پیش از برگزاری این بازی، در پی تغییر زمین مسابقه دیدار تیم‌های پدیده و ذوب‌آهن، باشگاه ذوب آهن اعتراض کتبی خود را به سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد. باتوجه به ابلاغ سازمان لیگ در ابتدای فصل به باشگاه‌های حاضر در لیگ، مقرر شده بود که دیدار تیم‌های پدیده و ذوب آهن در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود که باشگاه پدیده زمین مسابقه را به ورزشگاه ثامن تغییر داد.

*صنعت نفت آبادان – گل‌گهر سیرجان، ساعت ۱۸:۰۰

شاگردان منصوریان پس از ۳ شکست متوالی و باخت مقابل‌ تیم‌های ذوب‌آهن، تراکتور و فجرسپاسی، در هفته چهارم موفق شدند به طلسم باخت‌های خود پایان دهند و در هفته چهارم مقابل نساجی مازندران به پیروزی برسند. تیم صنعت نفت با کسب اولین پیروزی‌اش موفق شد با ۳ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار بگیرد و منصوریان برای اینکه از موج انتقادات فاصله بگیرد باید بتواند روند شکست‌های متوالی خود را در ۳ هفته اول جبران کند. در مقابل گل‌گهر سیرجان مثل فصل گذشته توانسته شروع خوبی داشته باشد و تا اینجای کار با ۸ امتیاز در رده چهارم جدول مسابقات جای دارد. شاگردان قلعه‌نویی در ۲ هفته اخیر مقابل حریف‌های خود متوقف شدند و می‌توانند با کسب ۳ امتیاز این دیدار، دوباره روند پیروزی‌های خود را آغاز کنند.

برنامه کامل بازی‌های این هفته را مشاهده می‌کنید:

آلومینیوم اراک – نفت‌ مسجدسلیمان

پدیده مشهد – ذوب آهن

صنعت نفت آبادان – گل گهرسیرجان

جمعه ۲۸ آبان

پیکان – فجر سپاسی ساعت ۱۵:۰۰

مس رفسنجان – پرسپولیس ساعت ۱۶:۰۰

فولاد – هوادار ساعت ۱۷:۰۰

سپاهان – تراکتور ساعت ۱۸:۰۰

استقلال – نساجی مازندران ساعت ۱۸:۰۰

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.